محدودیت‌های ترافیکی محورهای مهم استان تهران به مناسبت عید فطر اعلام شد

کدخبر: 2100937

محدودیت‌های ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) در استان تهران به مناسبت عید فطر اعلام شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت ایام تعطیلات عید سعید فطر در استان تهران اعمال می‌شود؛ در صورتی که عید سعید فطر روز یکشنبه، چهارم تیرماه اعلام شود همه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی یک روز جلوتر اعمال می‌شود.

بر این اساس، تردد انواع موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه چهارم تیر ماه تا ساعت 6 روز شنبه، 10 تیرماه از محورهای هراز و فیروزکوه و محور امام رضا(ع) ممنوع است.

همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت روز یکشنبه، چهارم تیرماه تا ساعت 6 روز چهارشنبه، هفتم تیرماه و همچنین از ساعت هشت تا ٢٤ روز پنجشنبه، هشتم تیرماه و نیز از ساعت هشت روز جمعه، 9 تیرماه تا ساعت 12 ظهر روز شنبه 10 تیرماه از محور هراز ممنوع است.

همچنین تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 9 تیرماه تا یک بامداد روز شنبه، 10 تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 روز جمعه 9 تیرماه تا یک بامداد روز شنبه 10 تیرماه با اعلام مامورین پلیس راه در محل، از آب‌اسک به رودهن، در محدوده مشاء ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه، تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه، چهارم تیرماه و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای دوشنبه، پنجم تیرماه و سه‌شنبه 6 تیرماه و جمعه 9 تیرماه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

ارسال نظر: