نمایش "شاهزاده روم" در جشنواره بین المللی انیمیشن مجارستان

کدخبر: 2100997

انیمیشن سینمایی "شاهزاده رم" ساخته هادی محمدیان در جشنواره بین المللی انیمیشن مجارستان به نمایش در آمد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیزدهمین جشنواره بین المللی انیمیشن کشکمت مجارستان پس از نمایش انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» اولین محصول سینمایی «هنر پویا» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری افتتاح شد.

این جشنواره که از 21 الی 25 ژوئن 2017 در Kecskemét مجارستان در حال برگزاری است، عصر چهارشنبه 31 خرداد ماه پس از نمایش انیمیشن معروف ایرانی «شاهزاده روم» با حضور وزیر منابع انسانی مجارستان، نماینده ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز، سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در مجارستان و همچنین کارگردان و تهیه کننده این انیمیشن کار خود را آغاز کرد.

حضور انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» در این جشنواره با همت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی ریاست جمهوری انجام گرفت.

«شاهزاده روم» به عنوان نخستین محصول سینمایی گروه «هنر پویا» در سال 1394 در سینماهای کشور عرضه شد و توانست با فروش 5 میلیارد تومانی، عنوان سومین فیلم پربیننده سال 94 را از آن خود سازد.

گروه «هنرپویا» اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوک افلاکیان با شعار "فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید" پایه گذاری شده است.

این گروه به زودی انیمیشن جدید خود «فیلشاه» را در ایران به اکران درمی آورد.

ارسال نظر: