نگاهی به سریال‌های جدید تلویزیون؛

رسانه ملی ماه مبارک رمضان را برای مخاطبان جبران می‌کند؟

کدخبر: 2101146

بعد از پایان ماه مبارک رمضان رسانه ملی ۳ سریال جدید برای مخاطبان در نظر گرفته و باید دید که این سریال‌ها می‌توانند تا حدودی سردی برنامه‌های ماه مبارک رمضان را جبران کنند یا خیر.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ "فرهنگ نیوز" نوشت: با به پایان رسیدن ماه مبارک رمضان و اتمام پخش سریال هایی که رسانه ملی به بهانه آغاز ماه مبارک رمضان به روی آنتن برده بود، 3 شبکه رسانه ملی یعنی شبکه اول، شبکه سوم سیما و شبکه دوم سیما آماده پخش سریال های جدید هستند؛ سریالی هایی که شاید بتواند تا حدودی سردی برنامه های ماه مبارک رمضان را برای مخاطبان رسانه ملی جبران کند.

فصل دوم سریال پرستاران به کارگردانی علیرضا افخمی، محمودرضا تخشید و شهرام شاه حسینی و همچنین تهیه کنندگی داوود هاشمی از جمعه 16 تیر ماه به روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت؛ سریالی که در فصل اول خود توانست تا حدودی مخاطبان را با خود همراه کند، حال باید دید که مخاطبان حاضر هستند فصل دوم این سریال را هم دنبال کنند یا خیر.

امین زندگانی ، لیندا کیانی، عاطفه رضوی، فاطمه گودرزی، الناز حبیبی، فربیا نادری، محمد عمرانی، مهوش صبرکن، ‎ میرطاهر مظلومی ، محمد فیلی، حسن اسدی، مرتضی کاظمی، شهرام قائدی، شهرام عبدلی، صفا آقاجانی، رضا توکلی، گیتی معینی، هما خاکپاش، فریده دریامج، نسرین نکیسا، شهنام شهابی، سیاوش خیرابی، اشکان اشتیاق، الهام طهوری، مختار سائقی، مهدی صبایی، محمد بزرگمهر، ایمان باقری، کاوه آشنا، باران زمانی، شیرین صفری، شیوا بلوچی، مریم یوسف، محمدرسول صفری، حسین سلیمانی، وحید شیخ زاده، مهرداد سلیمی، خسرو خان محمدی، محمدرضا رهبری، سپیده موسوی، المیرا دهقانی و ... از جمله بازیگران فصل دوم «پرستاران» هستند.

البته به گفته داوود هاشمی تهیه کننده مجموعه «پرستاران» ابتدا در 52 قسمت طراحی شده بود و حتی قرار بود تمام قسمت های آن به صورت یک جا به روی آنتن برود که بنا به دلایلی 26 قسمت سریال در قالب فصل اول سال گذشته به روی آنتن رفت و مابقی نیز به عنوان فصل دوم سریال از آخر هفته پخش خواهد شد.

شبکه سوم سیما هم سریال «پنجری» به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام را در دستور کار قرار داده و قرار است این سریال از شنبه 10 تیر ماه در 40 قسمت 40 دقیقه ای به روی آنتن این شبکه برود.

فیلمبرداری این سریال اوایل زمستان 95 آغاز شد و حدود ۹۰ درصد از آن هم انجام شد و الان تنها سکانس های مربوط به بازی مهران غفوریان که به دلیل عمل جراحی این هنرمند، به تعویق افتاده بود در حال انجام است.

«پنچری» داستان پسری است که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه اش برسد اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می دهد که او برای رسیدن به خواسته اش همه اطرافیانش را به چالش می کشد و…

مهران غفوریان، رضا داوودنژاد، یوسف تیموری در نقش حمید، حمید لولایی در نقش عمو پرویز،‌ رضا نیکخواه در نقش حبیب، زهره فکور نقش افسانه، مائده طهماسبی آشفته، مریم سعادت متانت، شهین تسلیمی پوران، شهره سلطانی نپا از بازیگران سریال هستند .

اما شبکه دوم سیما که در ماه مبارک رمضان سریال لبنانی با موضوعی سیاسی ـ تاریخی را به روی آنتن برده بود، باز هم قرار است سریال خارجی با عنوان «پنجره ای به گذشته» را از دیشب 6 تیر ماه به روی آنتن برده است؛ سریالی که تهیه کنندگی آن را کوین سالیوان که پیش تر تهیه کنندگی اثاری چون «آن شرلی» و «قصه های جزیره» را بر عهده داشته، است و باید منتظر ماند تا دید که آیا مخاطبان می توانند با این اثر ارتباط برقرار خواهند کرد یا خیر.

«پنجره ای به گذشته» محصول کشور کاناداست و بازیگران اصلی آن نیز شرلی داگلاس، دیلان پروونچر، کاترین گرین‌وود و تایرون سوج هستند و را کن جوین‌ویل، استفن اسکاینی، دان مک‌بیریرتی و رومن بوچک گروه کارگردانی آن را بر عهده داشته اند. .

«خانواده» محور اصلی این سریال است و در قالب یک داستان سرگرم کننده و جذاب از شنبه تا پنجشنبه برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

ارسال نظر: