تغییر موضوع ۱۸۰ درجه‌ای روحانی طی چهار سال

روحانی در سال ۹۲: سپاه آستین‌ها را بالا بزند و به دولت کمک کند/ روحانی در سال ۹۶: اقتصاد را به دولت با تفنگ تحویل دادیم!

کدخبر: 2101153

رئیس جمهور در شرایطی این روزها از نقش سپاه در سازندگی کشور انتقاد می‌کند که چهار سال پیش خودش در مجمع سراسری فرماندهان سپاه خواستار کمک این نهاد انقلابی به دولت شده بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رئیس جمهور در شرایطی این روزها از نقش سپاه در سازندگی کشور انتقاد می‌کند که چهار سال پیش خودش در مجمع سراسری فرماندهان سپاه خواستار کمک این نهاد انقلابی به دولت شده بود.

روحانی سال 92 گفته بود:" ما در بیابان بزرگ می‌خواهیم در برابر دشمن بایستیم چون کوچه تنگ جای ایستادگی نیست، پس نگذارید ما را به کوچه تنگ ببرند و بگذارید در میدان باز مقاومت کنیم. سپاه با توجه به توان بسیار عظیمی که در حوزه نیروی انسانی و بخش اقتصادی دارد باید به دولت کمک کند. می‌خواهند سپاه را رقیب مردم قرار دهند، اما سپاه رقیب مردم و بخش خصوصی نیست و پیمانکاری مثل پیمانکاران معمولی نیست و نبوده است. سپاه امروز باید پروژه‌های مهمی که بخش خصوصی توان آن را ندارد، برعهده بگیرد. سپاه باید آستین را بالا بزند و بخشی از بار دولت را بر دوش بگیرد که البته بار نظام و مردم است و دولت هم خادم مردم است."

ارسال نظر: