​نرگس آبیار یک اقتباس ادبی را به عنوان فیلم محبوب خود برگزید/ پخش "سینما۱" فردا شب از سر گرفته می‌شود

کدخبر: 2101168

نرگس آبیار با حضور در استودیوی شبکه یک سیما، مهمان برنامه تلویزیونی "سینما یک" شد و ضمن انتخاب فیلم محبوب خود، درباره آن به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نرگس آبیار یکی از فیلمهای مهم تاریخ سینما را به عنوان فیلم مورد علاقه خود برگزید و درباره آن به بررسی و تحلیل پرداخت. فیلم انتخابی کارگردان فیلم « نفس» برای پخش از «سینما یک» فیلمی است که براساس یک رمان ساخته شده است؛ یک اقتباس ادبی، که البته برگردان سینمایی آن از متن اصلی بسیار مشهورتر و موفق تر بوده است .

در این دوره از «سینما یک»، فیلم برنامه به انتخاب مهمان برنامه به نمایش درمی آید؛ پس از نمایش فیلم، بررسی و تحلیل آن با حضور مهمان برنامه و مجری « سینما یک» انجام خواهد شد.

در روزهای گذشته علاوه بر نرگس آبیار، احمد امینی کارگردان سینما، حسن حسینی منتقد سینما، و حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه رییس موسسه پژوهشی حکت و فلسفه، نیز از دیگر چهره‌هایی بوده اند که با حضور در برنامه « سینما یک» فیلم مورد علاقه خود را انتخاب و درباره آن به گفتگو پرداخته اند.

پخش برنامه «سینما یک» که از اواخر فروردین ماه آغاز شده بود، و به علت تقارن با ویژه برنامه های انتخاباتی و سریال «زیر پای مادر» در ماه مبارک رمضان متوقف شده بود، از فردا شب پنجشنبه 8 هشتم تیرماه از سر گرفته می شود.

خسرو دهقان، شهرام جعفری نژاد، مهدی فخیم زاده، بهروز افخمی، فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدتقی فهیم، سعید مستغاثی، احمد طالبی نژاد، احمد ضابطی جهرمی، محسن فاطمی، عزیزالله حاجی مشهدی، مجید حسینی زاد، جواد طوسی، و سعید قطبی زاده از جمله چهره‌های فرهنگی هستند که با انتخاب فیلم محبوب شان، در «سینما یک» حضور پیدا کرده اند.

تهیه کننده، سردبیر و مجری «سینما یک» غلامعباس فاضلی منتقد و نویسنده سینمایی است. «سینما یک» پنجشنبه شب ها ساعت 22.15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این برنامه در «تامین برنامه» شیکه یک سیما تولید شده است.

ارسال نظر: