خبرنگار «نسیم آنلاین» کسب اطلاع کرد؛

منابع نظامی سوریه حمله موشکی آمریکا به خاک این کشور را تکذیب کردند

کدخبر: 2101241

یک منبع نظامی سوریه در گفتگو با خبرنگار «نسیم آنلاین» با رد ادعای حمله موشکی آمریکا به سوریه اظهار داشت: صدای انفجارهایی که شب گذشته شمال استان حمص را لرزاند ناشی از حملات هوایی بمب افکن‌های روسی و سوری علیه مواضع گروه‌های تروریستی داعش، ارتش آزاد و القاعده در مناطقی همچون "الرستن"، "تلبیسه" و "الزاره" بوده است.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین » از سوریه، منابع نظامی سوری شب گذشته هرگونه حمله موشکی آمریکا به فرودگاه های نظامی این کشور را تکذیب کردند. یک منبع نظامی سوریه در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » با رد ادعای حمله موشکی آمریکا به سوریه اظهار داشت: صدای انفجارهایی که شب گذشته شمال استان حمص را لرزاند ناشی از حملات هوایی بمب افکن‌های روسی و سوری علیه مواضع گروه‌های تروریستی داعش، ارتش آزاد و القاعده در مناطقی همچون "الرستن"، "تلبیسه" و "الزاره" بوده است.

در همین راستا اعلام مقاومت با انتشار این تکذیبیه در سوریه تاکید کرد: تکذیب برخی از فرماندهان ارتش سوریه مبنی بر حمله آمریکا در واکنش به شایعات مطرح شده در برخی رسانه های وابسته به شبکه‌های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد مبنی بر موشکباران فرودگاه های "تی 4، الشعیرات و حماه" سوریه توسط بمب افکنها و کشتی های جنگی آمریکا مستقر در سواحل مدیترانه صورت گرفته است.

این در حالی است که تنها سه ماه قبل آمریکا به بهانه ادعای حمله شیمایی ارتش سوریه به منطقه خان شیخون ادلب که از سوی شبکه القاعدهمنتشر شد، حمله موشکی را به پایگاه هوایی "الشعیرات" واقع در حاشیه شرقی استان حمص سوریه انجام داد که طی آن صدماتی نیز به این پایگاه وارد آمد.

همچنین روز گذشته روسیه، ایران و سوریه در واکنش به ادعاهای دروغین جدید آمریکا مبنی بر احتمال حمله جدید شیمایی از سوی ارتش سوریه تهدید کردند به هر گونه تجاوز نظامی آمریکا علیه خاک سوریه پاسخ نظامی قاطع خواهند داد.

ارسال نظر: