رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد:"

پیام خاص عملیات موشکی سپاه برای معاندین ایران/ آرزوی جوانان تشنه شهادت، رویارویی نظامی با سعودی‌هاست

کدخبر: 2101278

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: خیلی از جوانان دنیا تشنه برخورد و رویارویی با سعودی‌ها هستند چرا که سالیان زیادی از آنها کینه به دل دارند زیرا حرم‌ها را در حبس خود نگه داشته‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسن پلارک در گفتگو با فارس ، درباره حملات موشکی اخیر سپاه به مواضع داعش گفت: عملیات موشکی سپاه در شرایطی صورت گرفت که برخی‌ها نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرده بودند اما بلافاصله با پاسخ قاطع سپاهیان اسلام روبه‌رو شدند لذا لازم بود که پیام محکم و دندان‌شکنی به دیگران داده شود.

وی افزود: عملیات موشکی ایران نه تنها در انهدام و به هلاکت رساندن تروریست‌ها تأثیر داشت بلکه دارای پیام جهانی و حتی برای معاندین جمهوری اسلامی ایران در پی داشت. چرا که فاصله برخی از آنها خیلی کمتر از محل برخورد موشک‌های میان‌برد بوده است. ضمن اینکه تأثیرات لازم را هم بر روی آمریکایی‌ها و ایادی آنها در منطقه داشته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری در مورد سیلی محکم نظام جمهوری اسلامی ایران به دشمن فرمایشاتی را بیان کردند در عمل هم اینگونه نشان دادیم. چرا که معتقدیم افرادی نظیر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری انسان‌های الهی هستند که آنچه اراده می‌کنند خداوند در مسیر اجرای اراده آنها کمک‌حال‌شان است.

وی اظهار داشت: تروریست‌ها آینده روشنی مبنی بر حذف خود دارند چرا که در عراق و سوریه در حال نفس کشیدن آخر خود هستند و طبیعی است که دشمن و استکبار علیه مسلمانان به دنبال ایجاد طرح جدیدی باشد چرا که زمانی القاعده و زمانی داعش آلت دست آنها بود لذا مسلمانان باید با بصیرت و روشنی نسبت به توطئه‌ها هوشیار بوده و همواره در مقابل اقدامات خبیث آنها صف اراده خود را محکم حفظ کنند.

پلارک گفت: من به کسانی که به این آب و خاک و نظام چشم‌داشت دارند توصیه می‌کنم که مکتب اسلام، جمهوری اسلامی ایران و مذهب شیعه را مطالعه کنند چرا که در این مکتب الهی تسلیم‌پذیری وجود ندارد و اگر اراده‌ای صورت گیرد و تکلیف برعهده رهبران زمان آنها گذاشته شود به هیچ‌ وجه از اجرای آن کوتاه نمی‌آیند کما اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بارها این موضوع ثابت شده و بهتر است از لجاجت با نظام جمهوری اسلامی ایران دست بردارند و بدانند که پیروز نهایی ما هستیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، استکبار و ایادی آن در منطقه با اسلام واقعی و جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند و در زمینه ایجاد مشکل برای ما از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند در حالی که همواره شکست خورد‌ه‌اند لذا باید از تاریخ عبرت بگیرند.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص اظهارات یکی از دولتمردان سعودی مبنی بر جنگ با ایران گفت: ما خیلی دلمان می‌خواهد چنین موضوعی رخ دهد چرا که قطعاً شکست حقیرانه‌ای در انتظار سعودی‌ها خواهد بود.

پلارک تصریح کرد: هیچ کس فکر نمی‌کرد روزگاری شاه از این کشور بعد از اقدامات امام خمینی و انقلاب مردمی ایران برود ضمن اینکه بعد از پیروزی انقلاب هم همواره با آمریکایی‌ها در حال مبارزه بوده‌ایم و هیچ غلطی هم از سوی آنها صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: حکام سعودی بهتر است بدانند که روزی فرا خواهد رسید ما حرم‌ها را از دست آنها خارج و اداره آن را به مسلمانان دنیا خواهیم سپرد و مطمئن هستیم سعودی‌ها از صحنه سیاسی عربستان کنار رفته و سرنوشتی شبیه رژیم صهیونیستی نابودی‌شان را خواهند دید. حالا اگر با دست خودشان می‌خواهند زمینه نابودی‌شان را فراهم کنند جمهوری اسلامی آماده‌ این کار هستیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: خیلی از جوانان دنیا تشنه برخورد رویارویی با سعودی‌ها هستند چرا که سالیان زیادی از آنها کینه به دل دارند زیرا حرم‌ها را در حبس خود نگه داشته‌اند.

پلارک در پایان گفت: تهدید نظامی ایران از سوی سعودی‌ها به دلیل ناپختگی و بی‌تدبیری آنها است البته شاید تقدیر الهی برای نابودی آنها با روی کار آمدن افراد خام باشد که شر آنها را از سر حرم‌ها بردارد.

ارسال نظر: