از گیشه فروش چه خبر؟

"ویلایی‌ها" میلیاردی شد/ احسان بیگلری با برادرش خسرو میلیاردر شد

کدخبر: 2101355

سینماهای کشور بعد از پایان ماه مبارک رمضان با استقبال خوبی روبه رو شدند و فروش برخی فیلم‌ها بعد از پایان این ماه با استقبال بیشتر مخاطبان همراه شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »؛ سینماهای کشور بعد از پایان ماه مبارک رمضان با استقبال خوبی روبه رو شدند و فروش برخی فیلم ها بعد از پایان این ماه با استقبال بیشتر مخاطبان همراه شده است.

«نهنگ عنبر 2» ساخته سامان مقدم که 83 روز از اکران آن می گذرد و 176 سالن در اختیار دارد، توانست به فروش 15 میلیارد و 700 میلیون تومانی برسد.

رضا عطاران ، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوى، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانى، رضا ناجی و على قربان‌زاده به عنوان بازیگران اصلی و شهلا ریاحى، کتایون امیر ابراهیمى، محسن قاضی مرادى، اسدالله یکتا و احمدرضا اسعدى از جمله بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم در مقطع زمانی «نهنگ عنبر» می گذرد و برشی دیگر از زندگی شخصیت‌های اصلی قصه یعنی همان ارژنگ و رویا با بازی رضا عطاران و مهناز افشار در همان دوران است .

«رگ خواب» حمید نعمت الله هم بعد از گذشت 15 روز از اکران و با در اختیار داشتن 89 سالن به فروش یک میلیارد و 240 میلیون تومانی رسید.

لیلا حاتمی، کورش تهامی، الهام کردا، لیلا موسوی، خسرو بامداد، اصغر پیران،بهزاد رحیم خانی، غزاله جزایری، بامداد نعمت الله، شکوفه هاشمیان، نوشین تبریزی در آخرین ساخته نعمت الله ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه «رگ خواب» آمده است: « مینا بعد از جدایی از همسرش به دنبال شغل و محل اسکانی می گردد. در این مسیر با کامران مدیر رستورانی که در آن کار می کند آشنا می شود. کامران سرپناهی به او می دهد . مینا تحت تاثیر حمایت ها و محبت های کامران به او دل می بازد ، کامران نیز به مینا مشتاق و علاقمند است. روزها از پس هم می گذرد و عشق مینا به کامران کاسته نمی شود و اوج می گیرد.اما کامران دیگر قصد ادامه ندارد .. »

فیلم «برادرم خسرو» ساخته احسان بیگلری هم با وجود گذشت 51 روز از اکران و در اختیار داشتن 34 سالن به فروش یک میلیارد و 730 میلیون تومانی رسیده است.

شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه فیلم «برادرم خسرو» آمده است: خسرو (شهاب حسینی) مرد جوانی است که به بیماری دو قطبی مبتلاست و باید مدتی را در خانه برادرش ناصر (ناصر هاشمی) و همسرش (هنگامه قاضیانی ) بگذارند. اما رفتارهای عجیب و کودکانه خسرو آرامش خانه ناصر را از بین می برد و ... »

فیلم «ویلایی ها» ساخته منیر قیدی هم بعد از گذشت 51 روز از اکران و با در اختیار داشتن 61 سالن به فروش 980 میلیون تومانی رسیده است.

طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، ثریا قاسمی، امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری، هستی فرطوسی، سوگل و سوگند بارانی و آوین منصوری در اولین ساخته بلند منیر قیدی به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه «ویلایی ها» آمده است: در سال های جنگ، خانواده برخی رزمندگان در مجتمع های ویلایی در حوالی خط مقدم ساکن شده اند ...

«زیر سقف دودی» پوران درخشنده هم بعد از گذشت 23 روز از اکران و با در اختیار داشتن 94 سالن به فروش یک میلیارد و 100 میلیون تومانی رسید.

فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی و فرشید زارعی‌فرد از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«زیر سقف دودی» به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ها می‌پردازد.

«اکسیدان» حامد محمدی هم بعد از گذشت 10 روز از اکران و با در اختیار دشتن 78 سالن به فروش یک میلیارد و 300 میلیون تومانی رسید.

جواد عزتی،امیر جعفری،شبنم مقدمی،شقایق دهقانی،رضا بهبودی ،لیندا کیانی،علی استادی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه فیلم «اکسیدان» آمده است: «اصلان اگر می دانست گرفتن ویزا اینهمه دردسر دارد ،اصلا عاشق نمی شد» .

ارسال نظر: