با حضور ۲۰۰۰ فعال حوزه بازی‌سازی ایرانی و خارجی

رویداد TGC بزرگ‌ترین گردهمایی تجاری بازی‌سازان در منطقه خاورمیانه شد

تی جی سی

با ثبت‌نام و حضور قطعی ۲ هزار نفر برای حضور در نخستین رویداد تجاری صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران، Tehran Game Convention به بزرگ‌ترین گردهمایی بازی‌سازان در منطقه منا بدل شد.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین»، برای حضور در نخستین رویداد TGC، 2 هزار نفر از بازی‌سازان، ناشران، خریداران، سرمایه‌گذاران، خبرنگاران و دانشجویان مرتبط با صنعت بازی‌های ویدئویی اعلام آمادگی کرده‌اند تا با ثبت‌نام و حضور قطعی این افراد، TGC به بزرگ‌ترین گردهمایی بازی‌سازان که تاکنون در منطقه خاورمیانه برگزار شده بدل شود.

این رویداد با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شرکت Game Connection فرانسه برگزار می‌شود و در آن 126 شرکت و بازی‌ساز مستقل ایرانی و خارجی از کشورهای کانادا، اتریش، روسیه، فرانسه، ژاپن، استونی، پرتغال، آلمان، لهستان، هلند، فنلاند، قبرس، اردن، ترکیه، چین و مالزی حضور دارند.

همچنین 58  بازی‌ساز معتبر و باتجربه از کشورهای ایران، فرانسه، استرالیا، سوئد، امریکا، کانادا، روسیه، آلمان، اسپانیا، پرتغال، انگلستان، لهستان، صربستان، ژاپن، ترکیه و امارات، در محورهای تکنولوژی، طراحی بازی، مدیریت پروژه، هنری و کسب و کار به سخنرانی خواهند پرداخت. علاوه بر این برگزاری پنل‌های تخصصی در حوزه توسعه بازار، برندسازی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران  در این رویداد پیش‌بینی شده است.

دو نشست تخصصی ویژه مخصوص اسپانسرهای رویداد نیز با عنوان «نگاهی به صنعت بازی های رایانه ای ایران و تاثیر مثبت ایرانسل بر آن» و پنل معرفی شرکت آریو با عنوان «اجازه بدهید قهرمان درون شما، بازی کند» در TGC برگزار خواهد شد.

برپایی 6 کلاس تخصصی یک روزه، از دیگر برنامه‌های این رویداد است. مدرسان بین‌المللی این کلاس‌ها به صورت فشرده، موضوعات مهم و کاربردی را به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهند.

نخستین رویداد TGC قرار است 15 و 16 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شود. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.tehrangamecon.com مراجعه کنند.

ارسال نظر

با گرانی خانه‌ها، چه بلایی سر مستاجرین آمده است!؟

اجاره‌نشین‌ها!

جدال روحانی با وعده‌هایش ادامه دارد...

در این کلیپ برخی وعده ها و شعارهای انتخاباتی روحانی که در پیروزی سهم بسزایی داشتند، مورد بررسی قرار گرفته تا مشخص شود چه مقدار از این وعده ها محقق شده است.

موشن گرافیک "توتال"

در این موشن گرافیک سوابق همکاری شرکت ملی نفت و گاز ایران با شرکت فرانسوی توتال مورد بررسی قرار گرفته و خلف وعده های توتال به تصویر کشیده شده است.

اروپایی ها اگر جای مردم ایران بودند با امثال شرکت های فرانسوی چه می کردند؟!

پس از رفتن دوباره ی شرکت های پژو و توتال از ایران، دیدن این گزارش و واکنش مردم اروپا خالی از لطف نیست

مهم‌ترین مطالب سرویس

سردار اشتری در حاشیه بازدید از پاسگاه مرزی خسروی؛
تحرکات گروهک های تروریستی در آن سوی مرزها خنثی می‌شود
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی:
کارگران فاقد بیمه برای بیمه شدن اقدام کنند
  • پر بیننده‌ترین
  • پر بحث‌ترین