چمران با اشاره به گردهمایی منافقین در پاریس مطرح کرد:

چشم آقای ظریف روشن!/ تروریست‌های پرورش یافته امریکایی محکوم به نابودی هستند

کدخبر: 2102477

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عملکرد وزارت خارجه در ارتباط با برگزاری گردهمایی منافقین در پاریس و همزمانی آن با حضور وزیر امور خارجه در فرانسه گفت: انتظار داریم دستگاه دیپلماسی کشور در چنین مواقعی با صلابت بیشتری با این موضوع برخورد کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی چمران در سیصد و پنجاه و ششمین جلسه شورا با اشاره به برگزاری گردهمایی منافقین در پاریس و تقارن این امر با حضور آقای ظریف در این شهر گفت: چشم آقای ظریف روشن که در کنار دستشان منافقین جلسه برگزار می‌کنند و حسن همجواری یعنی همین.

وی ادامه داد: همه ما انتظار داریم دستگاه دیپلماسی با صلابت و جربزه بیشتری در این موضوعات برخورد کند و در حالی که عده‌ای برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی می‌کنند و به ساحت امام توهین می‌کنند برخورد جدی شود.

چمران افزود: این از عجایب روزگار است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد وامیدواریم دستگاه دیپلماسی ما با قدرت بیشتری نسبت به این موارد برخورد کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به آزاد سازی موصل گفت: موصل مرکز حکومت خود خوانده داعش بود و امروز بعد از مدت‌ها این شهر به دست نیروهای عراقی و مردم آزاد شد. امیدواریم در ادامه نیز دیگر نقاطی که تروریست ها در آن حضور دارند از جمله دیر الزور در سوریه از لوث وجود این جنایتکاران پاک شود.

وی افزود: این تروریست‌ها پرورش یافته امریکا هستند و محکوم به نابودی و به زودی تمام نقاط از لوث وجود تروریست ها پاک خواهد شد.

چمران در ادامه دیگر رخداد‌های مهم هفته را برشمرد که از جمله آن می‌توان به درگذشت سید رضا نیری سرپرست سابق کمیته امداد اشاره کرد.

گرامیداشت روز صنایع و معادن، آزاد سازی مهران و سالروز حمله وحشیانه ناو امریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس، روز بزرگداشت علامه امینی مولف کتاب الغدیر و نیز روز درگذشت عضدالدوله دیلمی از پایه گذران تشیع در ایران نیز از جمله موضوعاتی بود که ریاست شورا به آن ها اشاره کرد.

سالروز تخریب بقاع متبرکه بقیع نیز دیگر موضوع مورد اشاره چمران بود که وی در تشریح این مهم گفت: 12 تیر ماه یاد آور یکی دیگر از ددمنشی های وهابیون سعودی است. در سال 1344 هجری قمری وهابیون ساختمان بقاع قبرستان بقیع را تخریب کردند و به شکل امروزی درآورند.

وی تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد که این منطقه و مکه از شر وجود وهابیون پوچ اندیش و خشک مغزی که بی‌جهت نام قبیله سعودی را بر کشور عربستان نامیده‌اند پاک شود.

ارسال نظر: