زخمی شدن ۸ نفر در تیراندازی در نزدیکی مسجدی در فرانسه

کدخبر: 2102540

یک منبع نزدیک به تحقیقات از زخمی شدن حداقل ۸ نفر در جریان تیراندازی در مقابل یک مسجد در شهر آویگنون فرانسه خبر داده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم به نقل از رویترز نوشت: یک منبع آگاه و نزدیک به تحقیقات امروز دوشنبه تاکید کرد: 8 نفر در یک تیراندازی در مقابل یک مسجد در شهر آویگنون فرانسه زخمی شده اند.

بر اساس این گزارش پلیس فرانسه این حادثه را تسویه حساب شخصی بین جوانان ارزیابی کرده و آن را حمله تروریستی ندانسته است.

این گزارش افزود: 2 نفر از زخمی شدگان این حادثه به بیمارستان منتقل شده اند.

به نظر می رسد نمازگزاران این مسجد هدف اصلی این حمله نبوده اند. یک روزنامه محلی هم که برای نخستین بار این حادثه را گزارش داده، به نقل از یک منبع قضایی نوشت: پلیس این حادثه را یک حمله تروریستی نمی داند و این تیراندازی به خاطر اختلاف بین گروهی از جوانان روی داده است.

شاهدان عینی نیز اعلام کردند که یکی از دو فرد مسلح که صورت خود را پوشانده بودند حدود ساعت 10 و 30 دقیقه اقدام به تیراندازی کرد و این در شرایطی بود که افراد در حال خروج از مسجد بودند.

هر دو فرد مسلح پس از تیراندازی از صحنه فرار کرده اند. 4 نفر بیرون از مسجد زخمی شده اند. این حادثه در شرایطی اتفاق افتاده است که روز پنجشنبه نیز یک مرد پس از انکه تلاش کرد یک خودرو را به جمعیتی در مقابل یک مسجد در حومه پاریس بکوبد، دستگیر شده است. ظاهرا کسی در این حادثه آسیبی ندیده است.

پس از یک سری حملات تروریستی در فرانسه طی سال های اخیر، این کشور در حالت آماده باش کامل برای مقابله با تهدیدات تروریستی قرار گرفته است.

ارسال نظر: