غلامرضا فرجی خبر داد:

قرارداد "بیست و یک روز بعد" در گروه سینما کوروش به ثبت رسید/ "کارگر ساده نیازمندیم" از چهارشنبه به سینماها می‌آید

کدخبر: 2102562

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: امروز قرارداد فیلم "بیست و یک روز بعد" بعد از فیلم "کارگر ساده نیازمندیم" در گروه کوروش به ثبت رسید و قرار است "کارگر ساده نیازمندیم" نیز از چهارشنبه این هفته به نمایش در آید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "فرهنگ نیوز" نوشت: غلامرضا فرجی درباره جلسه امروز شورا گفت: امروز قرارداد فیلم «بیست و یک روز بعد» بعد از فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» در گروه کوروش به ثبت رسید و قرار است «کارگر ساده نیازمندیم» نیز از چهارشنبه این هفته به نمایش در آید.

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطر نشان کرد: همچنین شکایت تهیه کننده «اکسیدان» از سینما آزادی نیز به کمیته تخلفات شورا ارجاع داده شد تا بعد از بررسی نتیجه اعلام شود.

گفتنی است، «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با استقبال بالایی از سوی مخاطبان همراه شد.

حمیدرضا آذرنگ ، ساره بیات ، مهدی قربانی ، رضا استادی ، سینا رازانی ، امیرحسین صدیق ، مسعود چوبین ، جلال فاطمی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه «بیست و یک روز بعد» آمده است: همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد . باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه ها قسم می خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده ...!

همچنین فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» ساخته منوچهر هادی است که آتیلا پسیانی ، یکتا ناصر ، سیامک صفری ، سحر قریشی ، مهران احمدی ، فاطمه رستمی ، بهرام افشاری ، سیروس همتی ، مجید اصغری ، روژین رحیمی ، آرین اسماعیلی ، آرمیتا اسماعیلی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه «کارگر ساده نیازمندیم» آمده است: «بعضیا فکر می‌کنن همه چیو با پول می‌تونن بخرن… و می‌خرن… متأسفانه ! »

ارسال نظر: