رمزگشایی رضا سراج از عُریان‌گویی روحانی:

اظهارات عُریان روحانی،مبانی برجام‌های هفت‌گانه‌ مدنظر جریان نفوذ است/روحانی به دنبال ایرانِ غیراسلامی، ضعیف و ناامن است

کدخبر: 2102599

آقای روحانی اخیراً گفته‌اند که "قوی‌ترین کشور در منطقه نباید به عنوان هدف اول دنبال شود...امروز باید به فکر منطقه قوی و قوی‌تر باشیم و بایستی رقابت‌های مخرب و نابجا را کنار گذاشت." این اظهارات عُریان، در حقیقت مبانی و زیرساخت برجام‌های هفت گانه‌ مد نظر جریان نفوذ و حلقه‌های میانجی برای تغییر هویت انقلاب اسلامی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رضا سراج در کانال تلگرامی خود نوشت:

رمزگشایی از عُریان‌گویی روحانی

آقای روحانی اخیراً گفته اند که «قوی‌ترین کشور در منطقه نباید به عنوان هدف اول دنبال شود...امروز باید به فکر منطقه قوی و قوی‌تر باشیم و بایستی رقابت‌های مخرب و نابجا را کنار گذاشت.»

اشکالات سخنان روحانی در کجاست؟

1 مغایرت صریح با مبانی دینی ( آیه 60 سوره انفال) 2 مغایرت با مبانی انقلاب در حمایت از مقاومت اسلامی 3 مغایرت با اهداف ملی در سند چشم انداز 1404 4 مغایرت با منافع ملی (توسعه عمق راهبردی‌ ایران‌ ) 5 مغایرت با امنیت ملی و تضعیف جنبه‌های بازدارندگی

عریان گویی اخیر روحانی، دیگر سهل‌ اندیشی و اشتباه محاسباتی وی نیست؛ بلکه آشکار سازی مبانی غلطی است که هدف آن نرمالیزاسیون انقلاب اسلامی و هضم و هدم آن در جهانی سازی است.

این اظهارات عُریان، در حقیقت مبانی و زیرساخت برجام‌های هفت گانه‌ی مد نظر جریان نفوذ و حلقه‌های میانجی برای تغییر هویت انقلاب اسلامی (ترمیدور انقلاب) است.

به عبارت دیگر روحانی مشکلات منطقه را ناشی از غرب سلطه‌گر به ویژه آمریکا و اسرائیل نمی‌داند؛ بلکه مشکل را در هویت و ماهیت انقلاب اسلامی می‌بیند.

با این شرایط روحانی عملا به دنبال ایرانِ غیر اسلامی، غیرانقلابی، ضعیف و ناامن است که تنها باید منافع و امنیت خود را از طریق مذاکره، گفتمان و همزیستی با آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود تامین کند.

ارسال نظر: