لاریجانی در تشریح محورهای جلسه غیرعلنی مجلس:

سیر قاچاق کالا و ارز در کشور نزولی شده

کدخبر: 2102622

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیر قاچاق کالا و ارز در کشور نزولی شده است، گفت: دولت لایحه ای را برای رفع برخی از کاستی ها مطرح کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی امروز (سه شنبه، 13 تیرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در رابطه با موضوع مهم قاچاق کالا و ارز صبح امروز جلسه غیرعلنی داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز مسئولین مرتبط با موضوع قاچاق کالا و ارز و مسئولین وزارت اطلاعات توضیحاتی را در رابطه با اقدامات صورت گرفته به نمایندگان ملت ارائه کردند و کاستی ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مرکز پژوهش های مجلس نظرات کارشناسی خود را در رابطه با مسئله قاچاق کالا و ارز بیان کرد.

لاریجانی با بیان اینکه نمایندگان ملت نظرات خود را در رابطه با قاچاق کالا و ارز بیان داشته اند، گفت: دولت لایحه ای را برای رفع برخی از کاستی ها مطرح کرده است.

وی تصریح کرد: ابهامات در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه امروز مشخص شد تا در لایحه تکمیل و به مجلس ارائه شود. بعضی از نظارت ها که باید براساس قانون انجام بگیرد با دقت بیشتری باید لحاظ شود.

رئیس مجلس گفت: براساس گزارش ارائه شده سیر قاچاق کالا و ارز در کشورمان نزولی شده است ولی باید سخت گیرانه تر عمل شود که این عارضه از کشور رخت بر بندد.

وی در پایان تاکید کرد: موضوع قاچاق کالا و ارز تاثیر مستقیم بر روی تولید کشور دارد و دستگاه های ذی ربط باید به طور جدی تر موضوع را پیگیری کنند تا شاهد حل شدن آن باشیم.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: