شاکرمی خبر داد:

دستگیری ۸ نفر از اعضای باند افعی مرداب

کدخبر: 2102661

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری ۸ نفر از اعضای باند افعی مرداب که در زمینه فروش موادمخدر در منطقه حصار کرج فعال بودند، خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حاجی رضا شاکرمی دادستان کرج در تشریح اقدامات گروه افعی مرداب اظهار داشت: اعضای این باند در کوه‌ها و دره‌های منطقه حصار کرج مستقر بوده و اقدام به تهیه و فروش مواد مخدر می‌کردند.

وی افزود: در پی گزارش انتظامی مبنی بر فروش موادمخدر در خط 4 حصار از سوی گروهی موسوم به افعی مرداب در کوه‌ها و دره‌های این منطقه پرونده به شعبه ۱۳ بازپرسی کرج ارجاع شد و بازپرس مربوطه دستور قضایی جمع آوری ادله و دستگیری متهمان را صادر کرد.

به گفته شاکرمی اعضای این گروه با پناه گرفتن در میان کوه‌ها نسبت به تحرک و رفت و آمد افراد در منطقه از طریق گماردن نگهبان و بازرس اشراف داشته و حساس بودند و به همین دلیل امکان دستگیری آن‌ها تقریبا سخت شده بود.

دادستان کرج تاکید کرد: پس از دستگیری 2 نفر از اعضای باند اطلاعات لازم در خصوص نحوه رفت و آمد و فعالیت اعضای باند به دست آمد و پس از آن نسبت به دستگیری متهمان اقدام شد.

شاکرمی افزود: از متهمان هنگام دستگیری و شناسایی محل اختفا و فعالیت، ۴۰ گرم مواد روانگردان، تعداد زیادی قمه و چاقو، یک اسلحه شکاری و آلات استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی گفت: به غیر از یک متهم تحت نظر، برای سایر متهمان قرار بازداشت موقت صادر شد و پرونده با صدور دستور قضایی در جریان رسیدگی است.

ارسال نظر: