نخست‌وزیر عراق:

خبرها علیه حشد الشعبی کذب بوده و در جهت تضعیف آن است

کدخبر: 2102688

نخست وزیر عراق طی سخنانی گفت که تمام اخباری که در مورد سازمان بسیج مردمی منتشر می شود و در جهت تضعیف آن تلاش می کند، کذب است و از سرویس های اطلاعاتی بین المللی نشأت می گیرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم به نقل از تلویزیون العراقیه نوشت: حیدر العبادی نخست وزیر عراق گفت در شکست برنامه های داعش پیروز شدیم و ثابت کردیم مردم موصل با ما هستند.

العبادی در ادامه افزود: به برکت خون شهیدان و مجروحان و فداکاری و شجاعت آنها در عملیات شکست داعش پیروزی ها به دست آمد. تمام تصمیم گیری های میدانی در جنگ با داعش توسط عراقی ها اتخاذ شد و در این تصمیم ها، حفظ جان غیر نظامیان در اولویت قرار گرفت.

نخست وزیر عراق گفت: تمام اخباری که در مورد سازمان بسیج مردمی منتشر می شود و در جهت تضعیف آن تلاش می کند، کذب است و از سرویس های اطلاعاتی بین المللی نشأت می گیرد.

وی افزود: تلاش می کنیم از ورود نیروهای امنیتی به عرصه فعالیت های سیاسی جلوگیری کنیم. در مورد تلاش هایی که در جهت متفرق کردن وحدت ملی به وجود آمده در روزهای پیروزی صورت می گیرد هشدار می دهیم.

العبادی در ادامه افزود: برانگیختن اختلافات در زمان کنونی فقط به نفع داعش است. توصیه کرده ایم تلاش ها در جهت بازسازی مناطق آزاد شده و حفظ ثبات در این مناطق افزایش یابد. ما از جامعه بین المللی دعوت می کنیم در بازسازی ویرانی های به جا مانده از داعش مشارکت کنند. امیدواریم عراق به جایگاه منطقه ای و بین المللی خود باز گردد.

ارسال نظر: