نقوی‌حسینی خبر داد:

جلسه لاریجانی با روسای فراکسیون‌ها برای طرح مقابله با تحریم‌های آمریکا

کدخبر: 2102713

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از جلسه لاریجانی با روسای فراکسیون‌های سه‌گانه مجلس برای طرح مقابله با تحریم‌های اخیر آمریکا خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم ، از جلسه علی لاریجانی رئیس مجلس با رؤسای فراکسیون‌های سه‌گانه مجلس خبر داد و گفت: این جلسه ظهر امروز (چهارشنبه 14 تیر) انجام می‌شود.

وی درباره موضوع جلسه لاریجانی با روسای فراکسیون‌های نمایندگان ولایی، مستقلان و امید، افزود: موضوع جلسه درباره بررسی طرح اقدام متقابل در برابر تحریم‌های اخیر سنای آمریکا موسوم به (S722) آمریکاست.

سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس خاطرنشان کرد: هدف از ارائه طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا، جلوگیری از بدعهدی‌ها و مقابله با کارشکنی‌های آمریکایی‌هاست.

پیش از این سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از تشکیل کمیته‌ مشترک فراکسیون‌های سه‌گانه پارلمان پیرامون بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا به تسنیم خبر داده بود که این مسئله مورد توافق فراکسیون‌های نمایندگان ولایی، مستقلان و امید قرار گرفته است.

شایان ذکر است که قرار شده تعدادی از اعضای سه فراکسیون مجلس در قالب کمیته مشترکی، بررسی‌های جامع‌تری بر روی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا داشته باشند.

ارسال نظر: