مقداد اسلامی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"تماشاچی محکوم به اعدام" به جشنواره مونیخ آلمان می‌رود

کدخبر: 2102714

کارگردان نمایش "تماشاچی محکوم به اعدام" گفت: این نمایش بعد از پایان اجرا در تهران، از آذر ماه نیز در جشنواره مونیخ آلمان به مدت یک هفته به نمایش در خواهد آمد.

مقداد اسلامی، کارگردان و نویسنده نمایش «تماشاچی محکوم به اعدام» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »؛ درباره این نمایش گفت: «تماشاچی محکوم به اعدام که از 12 تیر ماه در تماشاخانه پایتخت به روی صحنه رفته، تمی طنز دارد دارد و هدف مان این بود که بتوانیم لحظاتی شاد را برای مخاطبان ایجاد کنیم.

وی در ادامه افزود: این تئاتر با همکاری مسعود شاه کرمی، شیرین صفایی، میرنادر مظلومی، الهه پورجمشید، حمید فتوحی، حمید رضا زغم، شیرین برکت و یاسمن محرابی اجرا می شود و قرار است تا 12 مرداد و به مدت یک ماه در این تماشاخانه اجرا شود.

اسلامی بیان داشت: این تئاتر با طراحی کاریکاتور کودکانه و فانتزی ، مینی مال با کار عروسکی خود بازیگران اجرا می شود و بعد از پایان نمایش در تهران، از آذر ماه نیز در جشنواره مونیخ آلمان به مدت یک هفته به نمایش در خواهد آمد.

گفتنی است، نمایش 80 دقیقه ای «تماشاچی محکوم به اعدام» به تهیه کنندگی حامد اسلامی براساس نمایشنامه ای با همین نام از ماتئی ویسنی یک از ساعت ۲۱ روز دوشنبه، ۱۲ تیر در تماشاخانه پایتخت روی صحنه می رود .

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به مشاور کارگردان: بهنام تشکر، عکاس: رومینا هدش، تبلیغات و فضای مجازی: گروه جارچی و گروه تئاتر مارکت و روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر اشاره کرد

ارسال نظر: