سرلشکر صفوی در همایش بزرگ سلحشوران دفاع مقدس:

تضعیف کنندگان سپاه از این کار دست بردارند/ نیروی قدس اهرم قدرت سیاست خارجی ما در منطقه است

کدخبر: 2102786

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه سپاه یک فرد نیست یک جریان است،‌ گفت: افراد به دنبال تضعیف سپاه که مظهر قدرت ملی است نباشند، امیدواریم از این کار دست بردارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا عصر امروز در همایش بزرگ سلحشوران دفاع مقدس و یادمان سردار احمد متوسلیان در باغ موزه دفاع مقدس،‌ اظهار داشت: آشنایی بنده با حاج احمد از اول اردیبهشت سال ٥٩ شروع می‌شود و این اشنایی تا شهریور سال ٥٩ و بعد هم دفاع مقدس و عملیات فتح المبین و بیت المقدس و زمان اعزام ایشان به لبنان ادامه داشت.

وی افزود: متوسلیان در اندیشه و تفکر انسانی خدا محور بود و تربیت شده مکتب قرآن بود و نسبت به خطر صهیونیست‌ها و آمریکا نسبت به اسلام از کینه زیادی برخوردار بود و بر دشمنان همچون طوفان می غرید و با صلابت و قاطعانه برخورد می‌کرد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا همچنین تصریح کرد: متوسلیان عملکردش در پیوستن به سپاه و در غائله کردستان و مریوان قابل توجه است، از نبوغ مدیریتی بالایی برخوردار بود و کارنامه عملیاتی درخشانی دارد.

صفوی ادامه داد: در خصوص اعزام حاج احمد و یارانش به لبنان ما چیزی نداشتیم که به آنها بدهیم. درخصوص سپاه خطاب به ملت عرض می‌کنم که برخی ها تهمت و دروغ و افترا تضعیف می‌کنند سپاه را.

وی همچنین یادآور شد: سپاه حافظ انقلاب و کشور و سپر دفاع از کشور و از ارکان قدرت ما در برابر تهدیدات است. اگر امریکا و اسراییل سپاه را تضعیف کنند طبیعی است چون دشمن ما هستند اما اگر در داخل کسانی با تهمت و دروغ و سپاه را تضعیف کنند غیرعقلانی است و تضعیف سپاه تضعیف کشور و سیاست خارجی و اقتصاد است.

«قاسم سلیمانی ها با سپاه توانستند دشمنان از جمله امریکا و اسراییل و عربستان و ترکیه و ... را شکست دهند. اهرم پیش برنده قدرت ما درمنطقه و سیاست خارجی همین نیروی قدس سپاه است و دشمنان هم این را بخوبی می‌فهمند.»

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: افراد به دنبال تضعیف سپاه که مظهر قدرت ملی است نباشند. امیدواریم از این کار دست بردارند؛ سپاه یک فرد نیست یک جریان است.

ارسال نظر: