واکنش سردار ‌نقدی به تخریب سپاه:

چرا دروغ و تهمت به سپاه می‌بندید‌/‌ مال و ثروت کشور را اطرافیانتان برده‌اند/ بسیجیان در دمای ۶۰ درجه جنوب شرق امنیت تهران را تامین می‌کنند

کدخبر: 2102852

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ‌با بیان اینکه به ما تهمت می‌زنید که در عرصه سیاسی به دنبال مطامع سیاسی و شهرت خودمان هستیم‌، گفت: در قسمت جنوب شرق کشور بسیجیان در دمای ۶۰ درجه بالای صفر چگونه در حال جنگ هستند تا تهران در امنیت باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سردار محمد رضا نقدی در مراسم چهلمین روز شهادت سردار مدافع حرم شهید شعبان نصیری که عصر امروز با حضور آیت‌الله حسینی‌همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در مسجد امام سجاد(ع) کرج برگزار شد، اظهار داشت: شهید شعبان نصیری کسی بود که 40 سال بدون وقفه در میدان مبارزه و جهاد حاضر شد و سرانجام به آرزوی خود که همان شهادت بود رسید.

وی با اشاره به قیام امام خمینی (ره) افزود: اسلام امروز در جهان پیشرفت قابل توجهی داشته و در تمامی دنیا نام و آوازه اسلام ناب پیچیده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه "جهاد، شهادت و مبارزه" اسلام ناب شیعی را از غربت خارج کرد، بیان کرد: شهدای مدافع حرم پیش‌قراولان ارتش آزادی قدس شریف هستند.

وی با بیان دشمنان قدار یعنی آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث رژیم منحوس صهیونیستی را برای سرکوب اسلام ناب ایجاد کردند‌، گفت: صدام نخستین قربانی این کشور‌ها برای جلوگیری از پیشروی انقلاب بود و ماموریت داشت جلوی انقلاب را بگیرد.

وی با بیان اینکه علی‌رغم همه تلاش‌ها برای ایجاد حریم امن برای رژیم صهیونیستی، انقلاب اسلامی ‌و پیشرفت آن وحشت آمریکا و اسراییل را به دنبال داشته است، گفت: صدام ماموریت داشت راه را بر مجاهدان انقلاب اسلامی ببندد و هر خطری را از سر اسرائیل کم کند.

سردار نقدی با بیان اینکه تمام تلاش‌های آمریکا در ایجاد یک حکومت دست‌نشانده در عراق با بصیرت مردم عراق و مراجع شیعه با شکست مواجه شده است، عنوان کرد: در جنگ 33 روزه به لبنان نیز شاگردان امام روح‌الله گوشمالی محکمی به ارتش مثلا شکست‌ناپذیر در برابر کشورهای عربی منطقه دادند.

وی با بیان اینکه سوریه مقصد بعدی برای فتنه‌انگیزی و نفاق برای سرکوب و ایجاد شکاف در جبهه مقاومت بود، تصریح کرد: تلاش آمریکا این بود که در سوریه دولتی دست‌نشانده بر سر کار بیاورد تا محور مقاومت تضعیف شود.

وی با بیان اینکه در مورد پیشرفت جبهه مقاومت و پیروزی‌های حاصل شده هیچ کدام از کارشناسان خبره سیاست داخلی و خارجی نظر مثبتی نداشتند، تاکید کرد: تنها کسی که یک بار دیگر با تدابیر خود معجزه ولایت فقیه را به ما نشان داد امام خامنه‌ای بود که پیروزی‌ها و نتایج به دست آمده را پیش‌بینی کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه موج اسلام‌خواهی و تقویت این دین در دنیا و ترس از اینکه اسلام به سراسر دنیا سرایت پیدا کند سبب شد که استکبار به دنبال ایجاد موج اسلام‌هراسی باشد، گفت: دنیای استکبار از اسلام ناب و عدالت‌خواه وحشت دارد و برای جلوگیری از پیشروی انقلاب، تکفیری‌ها درست شدند.

سردار نقدی با بیان اینکه هر انسانی هر چقدر هم جنایتکار باشد دوست ندارد که این جنایات به صورت فیلم در اختیار و دید عموم دنیا قرار گیرد، عنوان کرد‌: حتی صهیونیست‌ها هم در هنگام جنایات در سرزمین خودشان اجازه انتشار و رسانه‌ای شدن جنایات را نمی‌دهند، اما تکفیری‌ها با دوربین‌گذاری از جنایات خود فیلم می‌گرفتند و بچه را در دامان مادر سر می‌بریدند و انسان‌ها را زنده زنده در قفس آتش می‌زدند.

سردار نقدی با بیان اینکه ‌تکفیری‌ها ماموریت دارند که اسلام را خشن جلوه دهند، گفت: بزرگ‌ترین ماموریت تکفیری‌ها سد شدن در راه حرکت انقلاب به سمت فلسطین است.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه آمریکا دست از توطئه برنمی‌دارد، عنوان کرد: طراحی جدید آمریکا بعد از شکست موصل فتنه جدیدی به نام استقلال کردستان عراق است که باید منتظر خون‌ریزی جدید آمریکا در منطقه باشیم.

وی افزود: رهبران کردستان عراق به نظرم اینقدر عقل دارند که بفهمند که در میان 4 کشوری که هیچ کدام تمایل به تجزیه ندارند نمی‌توانند تمام راه‌های زمینی و هوایی بسته شده و این منطقه تبدیل به یک جزیره ‌شود.

سردار نقدی با بیان اینکه استقلال کردستان عراق از سوی آمریکا در حال تحمیل به رهبران این منطقه است، تاکید کرد: دشمن وحشت دارد از اینکه انقلاب اسلامی به مرزهای فلسطین صادر شود و‌ معنی این اتصال فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه عده‌ای اینگونه القا می‌کردند که چرا باید به سوریه برویم و به آنها کمک کنیم که باید اعلام کنیم که فهم نداشتند و بصیرت‌شان عمق نداشت‌، گفت: هدف از تشکیل داعش ایجاد ناامنی در مرزهای ایران و ایجاد آشوب بود که با شعار اهل سنت در پی ایجاد تفرقه در بین امت اسلام بودند تا به هدف خود برسند و وحدت مدنظر امام خمینی(ره) را خدشه‌دار کنند.

وی با بیان اینکه عملیات آزادسازی موصل نبردی استراتژیک برای یکسره کردن کار تکفیری‌ها بود، ادامه داد: شهادت مزدی بود که به 40 سال جهاد مداوم سردار شعبان نصیری داده شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ‌با بیان اینکه این کار بزرگ برای ما بسیار مهم و ارزشمند بود، تصریح کرد: مجاهدی که 40 سال در همه عرصه‌ها در خط مقدم بود و حتی برای مشکل قحطی به کشور سومالی مراجعه کرد انسان فداکار و ارزشمندی بود.

سردار نقدی با بیان اینکه برخی انسان‌های عقب‌مانده برای این فداکاری‌ها و رشادت‌ها حسادت کرده و طعنه می‌زنند، خاطرنشان کرد: اگر امثال سردار نصیری برای شهرت کار می‌کردند با این همه جهاد باید آوازه‌شان همه شهرها را قبل از شهادت بر می‌داشت و کسی جز همسنگران و رزمندگان که با سردار نصیری در دوران مبارزه بودند وی را نمی‌شناختند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ‌متذکر شد: ‌اگر این شهدا دنبال پول و ثروت بودند بعد از 25 سال فرماندهی یک منزل خیلی معمولی بسیار متعارف در حد زندگی متوسط مردم نداشتند.

سردار نقدی با اشاره به طعنه و کنایه افرادی که اعلام می‌کنند که پاسداران و سرداران به دنبال منافع خودشان هستند، متذکر شد: این افراد می‌فهمند که این افراد بنا به ضرورت وارد عرصه اقتصاد شده‌اند؛ برای سازندگی بوده نه برای کسب منفعت شخصی و جیب خودشان و رسیدگی به روستاهای محروم و کم برخوردار مدنظر بوده است.

وی با بیان اینکه ورود سپاه پاسداران به عرصه اقتصاد و سازندگی به خاطر این بود که هیچ کشوری حاضر نشده که دانش مورد نیاز را در اختیار ما قرار دهد، عنوان کرد: بزرگترین سدها و تونل‌ها و بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین پل‌ها به دست همین پاسداران انقلاب اسلامی احداث شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ‌با بیان اینکه متروی تهران از روزی که به دست همین سرداران دفاع مقدس سپرده شد در ظرف 8 سال از 30 کیلومتر کل دوران خود به 230 کیلومتر افزایش یافت، گفت: این سرداران برای جیب خودشان کار نمی‌کنند و آنجایی که کار روی زمین مانده و کسی به علت سختی و پیچیدگی حاضر نیست انجام دهد با انگیزه دفاع مقدس برای رضای خدا کار نشدنی، شدنی می‌شود.

وی ادامه داد: در غرب کشور برای منطقه گرمسیر 70 کیلومتر تونل توسط سپاه کشیده شده و در این منطقه هر مقطعی به دلیل وجود گازهای زیر کوه و انفجار حاصل از تجمع گاز شهدایی تقدیم شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ‌با بیان اینکه ورود به فرهنگ و اقتصاد توسط سرداران برای کسب شهرت و ثروت نبوده است، تصریح کرد: بزرگ‌ترین سند بر حقانیت حرکت سرداران و رزمندگان سپاه پاسداران همین شهادت است و به دنبال شهادت هستند.

سردار نقدی ادامه داد: آنهایی که منازلشان بالای 10 میلیارد تا 50 میلیارد تومان است و ما تا به حال مانند این را به جز کاخ شاهان ندیده‌ایم نمی‌توانند درک کنند که انسانی با اخلاص و فرماندهی و مدیریت و کار اقتصادی، در خانه‌اش کل وسایل یک پنجاهم یک وزیر ‌هم نیست و نمی‌توانند درک کنند و فکر می‌کنند که حتما باید چیزی به جیب بزنند و این جا دیگر کسی نمی‌تواند حرفی بزند و اگر مرد هستید بیایید.

وی با بیان اینکه به ما تهمت می‌زنید که در عرصه سیاسی به دنبال مطامع سیاسی و شهرت خودمان هستیم‌، متذکر شد: به ما به دروغ تهمت می‌زنید که در عرصه اقتصاد به دنبال ثروت هستیم که این قسمت را شماها بردید و مال و ثروت در افراد دور و اطراف شما‌ست و این قسمت را هم با ما بیاید و ببینید که در قسمت جنوب شرق کشور بسیجیان در دمای 60 درجه بالای صفر چگونه در حال جنگ هستند تا تهران در امنیت باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ‌ادامه داد: در زمستان در ارتفاع قندیل در ارتفاع شمال غرب کشور رزمندگان در دمای زیر 40 درجه در زمستان در پایگاه‌هایی که 15 متر زیر برف هستند چگونه ایستاده و مقاومت می‌کنند تا امنیت برقرار باشد و گرنه هر روز باید شاهد حادثه می‌بودیم.

وی با بیان اینکه دفاع از مظلومان و ایستادگی در مقابل ظالم از اهداف انقلاب اسلامی است،گفت: شیعه علی بودن می‌طلبد که مدافع مظلوم باشیم و اگر شیعه نیستیم و مسلمان هستیم باید به فریاد مظلومان برسیم و اگر مسلمان نیستیم و انسان هستیم وظیفه داریم که به همنوعان کمک کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ‌ گفت: باید به کسانی که نه شیعه نه مسلمان و‌نه انسان هستند بگوییم که این افراد برای حفظ شما تلاش می‌کنند.

ارسال نظر: