از گیشه فروش چه خبر؟

حمید نعمت‌الله "رگ خواب"سینماهای کشور را در دست گرفت/ قیمت "ویلای" منیره قیدی از یک میلیارد فراتر رفت

کدخبر: 2102917

"رگ خواب" حمید نعمت الله که بیش از دو هفته پیش به روی پرده سینماها رفته و ۱۰۰ سالن در اختیار دارد، توانست به فروش یک میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومانی برسد.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ "فرهنگ نیوز" نوشت:

«رگ خواب» حمید نعمت الله که بیش از دو هفته پیش به روی پرده سینماها رفته و 100 سالن در اختیار دارد، توانست به فروش یک میلیارد و 731 میلیون تومانی برسد، همچنین فیلم «ویلایی ها» ساخته منیره قیدی با گذشت بیش از 8 هفته از اکران و با در اختیار داشتن 54 سالن به فروش یک میلیارد و 29 میلیون تومانی رسید.

"ویلای" منیره قیدی از یک میلیارد گذشت

فیلم «ویلایی ها» ساخته منیر قیدی هم با گذشت بیش از 8 هفته از اکران و با در اختیار داشتن 54 سالن به فروش هفتگی 92 میلیون تومانی و در مجموع به فروش یک میلیارد و 29 میلیون تومانی رسیده است.

طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، ثریا قاسمی، امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری، هستی فرطوسی، سوگل و سوگند بارانی و آوین منصوری در اولین ساخته بلند منیر قیدی به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه «ویلایی ها» آمده است: در سال های جنگ، خانواده برخی رزمندگان در مجتمع های ویلایی در حوالی خط مقدم ساکن شده اند ...

خسرو برادر بیگلری به ثروت 2 میلیاردی رسید

فیلم «برادرم خسرو» ساخته احسان بیگلری هم با وجود گذشت8 هفته از اکران و در اختیار داشتن 33 سالن توانست به فروش هفتگی 135 میلیون تومانی و در مجموع به فروش یک میلیارد و 752 میلیون تومانی برسد.

شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه فیلم «برادرم خسرو» آمده است: خسرو (شهاب حسینی) مرد جوانی است که به بیماری دو قطبی مبتلاست و باید مدتی را در خانه برادرش ناصر (ناصر هاشمی) و همسرش (هنگامه قاضیانی ) بگذارند. اما رفتارهای عجیب و کودکانه خسرو آرامش خانه ناصر را از بین می برد و ... ».

"رگ خواب" بیش از یک میلیاردی سینماها در دست حمید نعمت‌الله

«رگ خواب» حمید نعمت الله که بیش از دو هفته پیش به روی پرده سینماها رفته و 100 سالن در اختیار دارد، توانست به فروش هفتگی 544 میلیون تومانی و فروش کلی یک میلیارد و 731 میلیون تومانی برسد.

لیلا حاتمی، کورش تهامی، الهام کردا، لیلا موسوی، خسرو بامداد، اصغر پیران،بهزاد رحیم خانی، غزاله جزایری، بامداد نعمت الله، شکوفه هاشمیان، نوشین تبریزی در آخرین ساخته نعمت الله ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه «رگ خواب» آمده است: « مینا بعد از جدایی از همسرش به دنبال شغل و محل اسکانی می گردد. در این مسیر با کامران مدیر رستورانی که در آن کار می کند آشنا می شود. کامران سرپناهی به او می دهد . مینا تحت تاثیر حمایت ها و محبت های کامران به او دل می بازد ، کامران نیز به مینا مشتاق و علاقمند است. روزها از پس هم می گذرد و عشق مینا به کامران کاسته نمی شود و اوج می گیرد.اما کامران دیگر قصد ادامه ندارد .. »

"نهنگ عنبر 2" به مرز 17 میلیارد تومان نزدیک شد

«نهنگ عنبر 2» ساخته سامان مقدم که 8 هفته از اکران آن می گذرد با در اختیار داشتن 194 به فروش هفتگی یک میلیارد و 283 میلیون و فروش کل 16 و 728 میلیون تومانی رسیده است.

رضا عطاران ، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوى، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانى، رضا ناجی و على قربان‌زاده به عنوان بازیگران اصلی و شهلا ریاحى، کتایون امیر ابراهیمى، محسن قاضی مرادى، اسدالله یکتا و احمدرضا اسعدى از جمله بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم در مقطع زمانی «نهنگ عنبر» می گذرد و برشی دیگر از زندگی شخصیت‌های اصلی قصه یعنی همان ارژنگ و رویا با بازی رضا عطاران و مهناز افشار در همان دوران است .

حامد محمدی "اکسیدان" خود را 2 میلیارد تومان فروخت!

«اکسیدان» حامد محمدی هم بعد از گذشت نزدیک به 15 روز و با در اختیار داشتن 100 سالن به فروش هفتگی 794 میلیون تومان و فروش کلی یک میلیارد و 987 میلیون تومان رسیده است.

جواد عزتی،امیر جعفری،شبنم مقدمی،شقایق دهقانی،رضا بهبودی ،لیندا کیانی،علی استادی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه فیلم «اکسیدان» آمده است: «اصلان اگر می دانست گرفتن ویزا اینهمه دردسر دارد ،اصلا عاشق نمی شد»

زندگی پوران درخشنده با بیش از یک میلیارد تومان پول در "زیر سقف دودی"

«زیر سقف دودی» پوران درخشنده بعد از گذشت یک ماه از اکران و با در اختیار داشتن 98 سالن نیز به فروش هفتگی 375 میلیون تومانی و در مجموع به فروش یک میلیارد و 373 میلیون تومانی رسیده است.

فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی و فرشید زارعی‌فرد از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«زیر سقف دودی» به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ها می‌پردازد.

ارسال نظر: