نسخه "بلوری" بادیگارد عرضه می‌شود

کدخبر: 2102921

نسخه بلوری "بادیگارد" با ویژگی وجود منوهای مختلف، زیرنویس‌های چندزبانه برای تمامی آیتم‌ها، کلیپ‌های معرفی هر بخش و کیفیت تصویری بسیار بالا توزیع می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نسخه بلوری فیلم سینمایی «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا، در سومین دهه تیرماه در مراکز فروش محصولات ویژه فرهنگی نظیر شهرکتاب‌ها و مراکز تخصصی عرضه محصولات سمعی و بصری توزیع می‌شود. از ویژگی‌های نسخه بلوری « بادیگارد» که با حجم 50 گیگابایت، با کیفیتی فوق‌العاده و بی‌نظیر در سینمای ایران آماده عرضه می‌گردد وجود منوهای مختلف، زیرنویس‌های چندزبانه برای تمامی آیتم‌ها، کلیپ‌های معرفی هر بخش و کیفیت تصویری بسیار بالا برای علاقمندان حرفه‌ای سینما می‌باشد .

علت تأخیر در عرضه این نسخه که ابتدا قرار بود پائیز سال گذشته روانه بازار شود طراحی برنامه‌های ویژه و برای اولین‌بار تجربه شده در سینمای ایران در قالب بلوری می‌باشد. به‌طور مثال بیننده می‌تواند در حین تماشای یک قسمت همزمان وارد منوهای دیگر شده و از سایر آیتم‌ها نیز استفاده نماید. کیفیت تصویری ارائه شده در این بلوری هم برای فیلم اصلی و هم برای سایر بخش‌ها همچون پشت‌صحنه، مصاحبه‌های تخصصی، عکس‌ها، فیلم به روایت کارگردان و ... فراتر از کیفیت تصویری نسخه‌های دی‌وی‌دی نمایش خانگی می‌باشد و با کیفیت اصلی نسخه دیجیتال در پرده سالن‌های مدرن برابری می‌کند و از این رو می‌تواند مجموعه‌ای ماندگار برای علاقمندان به سینما باشد .

فیلم سینمایی بادیگارد محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج بوده و توسط مؤسسه سینما 24 (هنر اول) عرضه و توزیع می‌گردد.

ارسال نظر: