فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف محموله سلاح و مهمات از گروهک تروریستی جیش‌الظلم در ارتفاعات سراوان + تصاویر

کدخبر: 2102926

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۳۵ قبضه کلاش، یک قبضه توپ ۱۴/۵ و یک قبضه راکت‌انداز اس پی جی۹ از گروهک تروریستی جیش‌الظلم خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سردار حسین رحیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان از کشف 35 قبضه کلاش، یک قبضه توپ 14/5 و یک راکت انداز اس پی جی 9، از گروهک تروریستی جیش‌الظلم خبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اشرار و گروه‌های معاند سیستان و بلوچستان را محل خوبی برای انجام اقدامات خرابکارانه می دانستند اما با اشراف اطلاعاتی و برنامه‌ریزی اطلاعاتی نیروهای نظامی و انتظامی پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و نفوذ در این گروهک، عملیات ویژه اطلاعاتی بر علیه این گروهک شکل گرفت و محموله قابل قبولی از آنها در ارتفاعات سراوان شناسایی و کشف و ضبط شد.

سردار حسین رحیمی از درگیری تیم‌های عملیاتی پلیس با قاچاقچیان مسلح و کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر طی دو روز گذشته خبر داد و گفت: پس از کنترل نامحسوس اعضای این باند طی چند هفته ، اعضای این باند در حالی که با یک دستگاه خودرو وانت در حال جابجایی مواد مخدر در منطقه آسپیج شهرستان سراوان بودند ،توسط تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شناسایی شده و به محض ورود به کمین ماموران ،به صورت مسلحانه با ان ها درگیر شدند .

وی در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی خودروی به جا مانده ازقاچاقچیان مسلح ،یک تن و 112 کیلو تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انجام عملیات‌های فراوان در نقاط حاشیه‌نشین شهر زاهدان خبر داد و گفت: همه برخوردها سلبی نیست و برخورد‌های ایجابی نیز خواهیم داشت به گونه‌ای که مرکز تخصصی مشاوره و مددکاری در امر مواد مخدر در نقاط حاشیه نشین زاهدان راه‌اندازی شده است.

رحیمی امنیت سیستان و بلوچستان را درحد ایده‌ال و مطلوب عنوان کرد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده و هم اکنون امنیت استان بسیار مطلوب است.

ارسال نظر: