دفاعیات تاج از تصمیم عجیب فدراسیون فوتبال:

تمام تصمیم‌ها نباید مورد قبول و رضایت همه باشد/ رئیس فدراسیون اختیار تعویض هر کادری را دارد

کدخبر: 2102971

تاج با اشاره به تغییرات اخیر در فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون اختیار تعویض هر کادری را دارد. این تغییرات از زمانی که من آمده‌ام به تدریج زیاد شده است. جابجایی اسدی و انتخاب ساکت هم مدتی بود که باید انجام می‌شد

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: مهدی تاج در حاشیه مراسم تجلیل از مراسم داوران برتر فصل گذشته لیگ برتر در مورد این مراسم اظهار داشت: خدا را شکر مراسم خیلی خوبی بود و اتفاق خوبی برای داوران افتاد. داوری‌ها در سال‌های اخیر موجب شده که ما از کشورهای دیگر بی‌نیاز شویم. چرا که قبلا دربی را داوران خارجی سوت می‌زدند اما مدتی است که دیگر این اتفاق نمی‌افتد.

تاج ادامه داد: ضمن اینکه ما این روزها داور صادر می‌کنیم یعنی بسیاری از رویدادهای مهم را این روزها داوران ایرانی سوت می‌زنند. امکان دارد در یک مسابقه اتفاق یا اشتباهی هم رخ دهد اما در مجموع باید بگویم که ما بهترین‌ها را در بخش داوری داریم.

وی با اشاره به تغییرات اخیر در فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون اختیار تعویض هر کادری را دارد. این تغییرات از زمانی که من آمده‌ام به تدریج زیاد شده است. جابجایی اسدی و انتخاب ساکت هم مدتی بود که باید انجام می‌شد و هر دو نفر در جریان این موضوع بودند و ربطی به بیانیه و صحبت‌های اخیر ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به هر حال هر زمانی این تغییر انجام می‌شد حرف‌هایی زده می‌شد. تمام تصمیم‌ها نباید مورد قبول و رضایت همه باشد و این حق طبیعی برخی‌ها است که از این تغییرات ناراحت شوند. در هر حال اسدی هنوز از ما جدا نشده و در بخش دیگری به همکاری‌اش با ما ادامه می‌دهد.

تاج در مورد گزینه‌های نهایی دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ساکت فعلا سرپرست و گزینه نهایی ماست.

ارسال نظر: