سعید ابوطالب خبر داد:

مسابقه "دستم را بگیر" مهر ماه از شبکه افق پخش می‌شود/ هدف‌مان نشان دادن مسئولیت‌های اجتماعی به مخاطبان است

کدخبر: 2103020

تهیه‌کننده "مسابقه دستم را بگیر" گفت: پیش‌بینی ما این است که تولید این مسابقه تا شهریور ماه به پایان برسد و امیدواریم که این اثر مهر ماه از شبکه افق پخش شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ "فرهنگ نیوز" نوشت: سعید ابوطالب درباره مسابقه «دستم را بگیر» گفت: این مسابقه در 15 قسمت تولید خواهد شد و در آن 5 گروه 3 نفره به رقابت می پردازند که هر کدام از گروه ها به خواست خود یک کار خیرخواهانه از قبیل کمک به یک زندانی اعدام، کمک مالی به فرد نیازمند، کمک به کودکان کار و همچنین کمک به بیماران خاص را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه هر کدام از گروه ها 3 تا 4 هفته زمان دارند که به فرد مدنظر خودشان کمک کنند، ادامه داد: شعار این مسابقه «یک نفر را به زندگی برگردانیم» است و گروه ها در زمان تعیین شده فرصت دارند که آن شخص را به هر طریقی به زندگی برگردانند.

تهیه کننده مسابقه «دستم را بگیر» اظهار داشت: از یک سال پیش برای جذب این گروه ها فراخوان داده ایم و هر کدام از این گروه ها، خودشان فردی که قرار است به آنها کمک کنند را انتخاب کرده اند و در حقیقت اعضای این گروه ها هر کدام به نوعی در فعالیت های عام المنفعه شرکت کرده اند و در این حوزه تجربه دارند.

ابوطالب گفت: همین الان یکی از گروه های ما به خرمشهر رفتند و قرار است دختری که به بیماری تالاسمی دچار است و خانواده اش نیز مشکلات مالی دارند را به تهران بیاورند تا پیوند مغز استخوان روی این بیمار انجام شود، همچنین یکی دیگر از گروه های ما در حال حاضر در کرمان هستند و می خواهند به دختر 9 ساله که چوپان شتر است سواد خواندن و نوشتن بیاموزند.

وی در همین زمینه افزود: یک دیگر گروه به کردستان رفته اند و قصد دارند شرایط زندگی بهتری را برای یکی از کولبران ایجاد کنند.

تهیه کننده مسابقه «دستم را بگیر» اظهار داشت: پیش بینی ما این است که تولید این مسابقه تا شهریور ماه به پایان برسد و امیدواریم که کار مهر ماه از شبکه افق پخش شود.

ابوطالب خاطر نشان کرد: هدفمان از تولید «دستم را بگیر» این است که نشان دهیم خود به عنوان شهروند مسئولیت هایی اجتماعی داریم؛ البته در جامعه امروز افراد زیادی وجود دارند که به صورت شخصی و در غالب ان جی او به نیازمندان کمک می کنند و ما خواستیم این خدمات و اتفاقات خیر را در یک مسابقه تلویزیونی به تصویر بکشیم

ارسال نظر: