شهرداری منطقه ۷ اجرا می‌کند

ویژه برنامه‌های شهرداری منطقه ۷ در هفته عفاف و حجاب

کدخبر: 2103044

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ با اشاره به نزدیک شدن هفته عفاف و حجاب به تشریح ویژه برنامه‌های این منطقه پرداخت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدرضا غلامی با تأکید بر ضرورت پوشش اسلامی مناسب بانوان و آقایان و پیروی از دستورات دین مقدس اسلام، افزود: امروزه مقوله عفاف و حجاب از مسائل مهم جامعه محسوب می‌شود؛ چرا که بسیاری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی به آن پیوند خورده که رعایت یا عدم رعایت آن تبعات بسیاری را برای کل جامعه به همراه دارد.

وی بیان کرد: بحث عفاف و حجاب تنها برای بانوان نیست و این موضوع برای آقایان نیز صدق می کند که نیاز است فرهنگ سازی مناسب و در خور دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی در جامعه صورت گرفته و شهروندان را با ارزش های اسلامی و سیره حضرت زهرا (س) آشنا کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 گفت: شهرداری منطقه 7 سالهاست که این موضوع را یک مهم در نظر گرفته و تاکنون برنامه های متنوع و خلاقانه ای را برای ترغیب کارکنان و شهروندان به رعایت عفاف و حجاب اجرا کرده است.

غلامی با اشاره به نزدیک شدن به هفته عفاف و حجاب از تاریخ 19 تا 25 تیرماه و لزوم گرامیداشت این هفته و تشویق جوانان به این امر، تصریح کرد: شهرداری منطقه 7 همچون سال های گذشته برنامه های مختلفی را در این هفته اجرا خواهد کرد.

به گفته وی، دربازه زمانی 19 تا 24 تیرماه به جز ایام تعطیل در مجموعه های فرهنگی مرودشت و دماوند، نمایشگاهی با عنوان عفاف و حجاب برپا خواهد شد که محصولات تولیدی با موضوع مزبور به منصه ظهور رسیده و عرضه خواهد شد.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه با محوریت موضوع عفاف و حجاب در بوستان قصر به مدت سه روز از 21 تا 23 تیرماه خبر داد و افزود: برگزاری اردوهای فرهنگی و اجتماعی برای بانوان در نواحی 5 گانه و اعزام آنها به بوستان بهشت مادران نیز از دیگر برنامه های اجرایی است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 در تشریح شعارهای این هفته در سال جاری به عفاف و حجاب میراث انبیای الهی و ملل، سیره نبوی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، شادی و نشاط اجتماعی، امنیت اجتماعی، احترامی به قانون و حقوق شهروندی، عفاف و حجاب اقتصاد مقاومتی، تولید و مصرف داخلی، حیا، عفاف و غیرت حافظ حریم خانواده اشاره کرد.

ارسال نظر: