مفتح خبر داد:

لایحه تفکیک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و صنعت در کمیسیون بودجه مصوب شد

کدخبر: 2103047

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصویب کلیات لایحه یک فوریتی اصلاح بخشی از ساختار دولت درکمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد مهدی مفتح در گفتگو با خانه ملت در خصوص نشست امروز کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز لایحه دولت در خصوص تفکیک وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کلیات لایحه دولت در خصوص تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به وزارتخانه های صنایع و معادن و وزارت بازرگانی و همچنین تفکیک وزارت راه و شهرسازی به وزارتخانه های راه و ترابری و وزارت مسکن و شهرسازی مورد تصویب اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس قرار گرفت.

مفتح ادامه داد: اعضای کمیسیون بعد از مصوب کردن لایحه مرتبط با اصلاح ساختار دولت بخشی از جزئیات این لایحه که در رابطه با ساختار و بودجه های وزارتخانه های منفک شده، است را بررسی و تصویب کردند.

وی ادامه داد: گزارش کمیسیون بودجه در خصوص لایحه تفکیک وزارتخانه ها به کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: در دستورکار بعدی کمیسیون موضوع مشکلات مالیات بر ارزش افزوده مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون پیشنهاد کارشناسی را در رابطه با اینکه دولت مسئولیت پرداخت مالیات بر ارزش افزوده پیمانکاران را برعهده بگیرد را مورد بررسی قرار دادند و مقرر شد در جلسات آتی کمیسیون در این خصوص تصمیم گیری شود.

ارسال نظر: