هر مربی و مدیری به قرعه‌کشی نیامد، جریمه شود

خسروی:‌ کی‌روش سال بعد درباره روحانی و سلطانی‌فر هم صحبت می‌کند!/ مدیران فوتبال ما آقازاده و خانم‌زاده هستند

کدخبر: 2103055

پیشکسوت داوری کشورمان گفت:‌ کی‌روش برای فوتبال ما زحمت زیاد کشیده ولی با این رویه‌ای که او دارد سال بعد درباره سلطانی‌فر و روحانی هم حرف خواهد زد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی خسروی درباره حمایت از محمد احمدزاده مربی کشورمان که این روزها به عنوان راننده کامیون فعالیت می‌کند، گفت: از علی دایی، علی کریمی و امیر قلعه‌نویی تعجب می‌کنم که در اینستاگرام خود از رشته‌های دیگر و هنرمندان پست می‌گذارند اما چرا درباره احمدزاده هیچ حمایتی انجام ندادند. احمدزاده ریشه فوتبال است اما وقتی می‌بیند نه داور است نه لیدر هست، نه قرارداد است و نه چیزهای دیگر ترجیح می‌دهد برود به عنوان یک راننده روی ماشین خودش کار کند. من هم در این شرایط ترجیح می‌دهم که راننده قطار شوم و در خط مشهد یا بندرعباس کار کنم. به عنوان کسی که 30 سال در المپیک و مسابقات جهانی و لیگ‌های داخلی حضور داشته‌ام باید خانه‌نشین باشم. امروز هم سازمان لیگ از من دعوتی نکرد اما خودم چون با تاج رفیق هستم به این مراسم آمدم اما در این جلسه دیدم که هیچ مربی و یا مدیرعاملی نیست و فقط بهتاش فریبا و اکبر میثاقیان را شناختم. اگر مربیان و مدیران ما برای این مراسم اهمیتی قائل نمی‌شوند و احترام نمی‌گذارند تاج هم به خودش زحمت ندهد و برای این مراسم هزینه نکند.

وی ادامه داد: من چهره‌های مدیران باشگاه را نمی‌شناسم. چرا که آنها عمدتا غیرفوتبالی هستند. آنها چسبیده‌های فوتبال هستند که سمت می‌گیرند. از سلطانی‌فر می‌خواهم کاری کند. باید در فوتبال ما افراد برجسته باقی بمانند. چرا امثال حاج‌رضایی، حسن حبیبی، محمد دادکان، امیر عابدینی، علی پروین و ... نباید در این مراسم شرکت کنند؟ قرعه‌کشی می‌شود اما من 95 درصد مدیران را نمی‌شناسم و آنها فوتبالی نیستند. این یک ضعف است. مدیران فوتبالی ما یا آقازاده هستند یا خانم‌زاده! کسی آنها را نمی‌شناسد.

پیشکسوت داوری کشورمان در خصوص اینکه نسبت به حقوق داوران معترض شده،‌افزود: زمانی پراید 7 میلیون تومان بود و داوران هم 600 هزار تومان حق‌الزحمه داوری می‌گرفتند اما الان پراید 25 میلیون تومان است و باز حقوق داوران همین قدر است. دختر خانم داوری را می‌شناسم که بابت هزینه‌های داوری 12 میلیون تومان به پدرش بدهکار است. یک زمان انتقاد کردم چرا به داوران از سوی اسپانسر سس داده شد که خوشبختانه این اعتراض باعث شد دیروز داوران سکه باران شوند.

خسروی تصریح کرد: به عنوان کسی که در مسابقات جهانی و المپیک بوده‌ام با عشق و علاقه به این مراسم آمدم اما بی‌عشق از این مراسم می‌روم. اینجا جلسه فوتبالی‌ها نیست بلکه یک همایش سخنرانی است. پیشکسوتان و اهالی داوری کجا هستند؟‌امثال آقایان نظری، دزفولی، خوشخوان، ریاحی و ... کجا هستند؟ یکسری مدیر همیشه هستند و این در حالی است که انگار یک گروه تلگرامی است که فقط این افراد دعوت می‌شوند. من هم تا ساعت 19 منتظر شدم تا دعوت شوم ولی دیدم کسی من را دعوت نکرد و چون خانه‌ام نزدیک اینجا بود، خودم به این مراسم آمدم. دیدم هیچ کسی اینجا آشنا نیست و کسی را نمی‌شناسم. یعنی همه مدیران و مربیان خارج از کشور هستند؟ به نظر من هر کسی به این مراسم نیامد باید جریمه شود.

وی درباره مناقشه به وجود آمده میان علیرضا اسدی و کارلوس کی‌روش، افزود: ما باید مارادونا را رها کنیم و کی‌روش را بچسبیم! کی‌روش با این رویه‌ای که انجام می‌دهد سال بعد درباره سلطانی‌فر و روحانی هم نظر می‌دهد! کی‌روش خوب کار کرده و روی تیم‌های آسیایی را کم کرده اما برادر من شما چه کار به آقای اسدی داری؟‌ اسدی برای فوتبال زحمت کشیده و ما هیچ کجای دنیا نمی‌بینیم که یک سرمربی درباره مسئولان فدراسیون صحبت کند. این مسئله خوب نبود و شاید بعد از این تماشاگران و لیدرها مدیران فوتبال را به آرامش دعوت کنند. مسئولان نباید اجازه دهند اینها با یکدیگر درگیر شوند.

*** خبرنگار: مهدی محسن‌پور

ارسال نظر: