برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر منوط به افزایش کیفیت زمین است

ساکت: ۱۴ شهریور در بازی ایران و سوریه یک جشن ملی می‌گیریم/ کمیته فنی فوتبال و فوتسال را تشکیل داده‌ایم

کدخبر: 2103057

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: جشن حماسه صعود نیز در روز ۱۴ شهریور در بازی ایران و سوریه یک جشن ملی و فرهنگی خواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمدرضا ساکت در مراسم قرعه‌کشی لیگ هفدهم اظهار داشت: جا دارد در ابتدا به همه عوامل برگزاری این مراسم خسته نباشید بگویم چون انتظار خستگی می آورد. ممنون که امکانات پخش فراهم شده است.

وی ادامه داد: هر هفته و هر بازی یک رویداد فرهنگی به شمار می‌رود که تمام ارکان فوتبال آن را به یاد ارزش های مختلف پیوند زدند. برگزاری جام حذفی در خرمشهر و استمرار برگزاری فینال منوط به آن است که کیفیت زمین افزایش پیدا کند که با تدابیر طالقانی این زمینه مهیا خواهد شد.

ساکت ضمن برشماری اقدامات فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: موضوع مسئولیت های اجتماعی و اینکه هر فوتبالیستی باید در این زمینه تلاش کند؛ این اقدام هم در حال انجام است.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: جشن حماسه صعود نیز در روز 14 شهریور در بازی ایران و سوریه یک جشن ملی و فرهنگی خواهد بود تا نمود دیگری از پیوند فوتبال و ارزش های فرهنگی را مثل آن چیزی که در شب عاشورا به نوع دیگر برگزار شده بود را شاهد باشیم.. جشن برترین ها را هم در دست اجرا داریم.

وی گفت: نکته ای که تاج تایید کرد موضوع نهضت بزرگ و جامع استعداد یابی است که چندین ماه است آغاز شده است. در قالب این نهضت کل کشور به 9 منطقه تقسیم شده و برای پیدا کردن استعداد های برتر در هر شهرستان تلاش خواهیم کرد.

ساکت گفت: چمنیان اعلام کرد به قدری استعداد داریم که عذاب وجدان گرفته ام چه کسی را انتخاب کنم. دو کمیته فنی نیز در فدراسیون فوتبال شکل گرفته اولی برای فوتبال و بعدی برای فوتسال و فوتبال ساحلی.

ارسال نظر: