هنوز درگیر حضور تیم ملی جوانان در بحرین هستیم

تاج: می‌خواهیم در هر بازی جام جهانی نیمی از ورزشگاه را پر کنیم/ با صدا و سیما روی مبلغ خوبی به توافق رسیدیم

کدخبر: 2103060

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ما در رده ۲۳ جهان است. از الان ستاد اعزام را تشکیل دادیم. روسیه برخلاف برزیل از هر جهت برای حضور هواداران مناسب است و در حال طراحی هستیم تا در هر بازی نیمی از ورزشگاه را پر کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی تاج در مراسم قرعه‌کشی هفدمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: مردم به مجموعه‌ای که نمی‌توانند انتقاد کنند احترام هم نمی‌گذارند. مجموعه فوتبال کشور بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون به آینده نگاه کرد و تصمیم گرفت تمام تیم‌های ملی فردا به جام جهانی صعود کنند.

وی ادامه داد: هر کاری در این جهت میسر است باید توسط فدراسیون فوتبال انجام شود. تصمیم گرفتیم در جام جهانی توفیق پیدا کنیم آن هم در همه رده ها. اگر تیم ملی به جام جهانی نمی‌رفت خاک مُرده روی فوتبال می‌پاشیدند.

تاج موفقیت های تیم های رده های سنی را برشمرد و گفت: با توجه به قرعه کشی انجام شده، تیم ملی نوجوانان در جام جهانی هند کار مشکلی دارد. تیم ملی جوانان نیز در حالی به بحرین رفت که آن زمان هیچ ارتباطی با آن کشور نداشتیم و هنوز هم درگیر آن پرونده در برخی دستگاه‌ها هستیم. اما خوشبختانه برای جام جهانی انتخاب شدیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در فوتسال و فوتبال ساحلی هم بهترین نتیجه تاریخ را گرفتیم. به تعبیر رهبری در هر رشته ای جزو 10 کشور برتر باشیم عملکرد قابل قبول است. در هیات رییسه مصوب شد از همه فرصت ها برای تیمهای ملی استفاده کنیم. برای جام جهانی ساحلی برای هر ملی پوش نفری 71 میلیون هزینه شد چون مسیر رفت و برگشت دشوار بود. البته کوتاه ترین راه این بود که شرکت نکنیم اما سخت ترین راه را انتخاب کردیم.

وی گفت: در رده بندی بانوان ما را حذف کرده بودند اما الان خوشبختانه تیم 55 دنیا هستیم. با کمک باشگاه‌ها در بخش بانوان به این هدف رسیدیم. باید در بانوان فعالیت مان جدی شود‌. انها میتوانند با حفظ حجاب تا رده 25 تا 30 دنیا پیشروی کنیم. فوتسال ما الان اول اسیاست درحالی که یک زمانی اصلا حرفی نداشتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ما در رده 23 جهان است. از الان ستاد اعزام را تشکیل دادیم. روسیه برخلاف برزیل از هر جهت برای حضور هواداران مناسب است و در حال طراحی هستیم تا در هر بازی نیمی از ورزشگاه را پر کنیم. اعضای تیم ملی نیز برای انتخاب کمپ در حال بازدید از کشور روسیه هستند.

تاج گفت: در فوتسال هم باید روند را ادامه دهیم تا نگویند این موفقیتها اتفاقی بوده است. البته در ساحلی شاید در آینده از یک مربی خارجی استفاده کنیم.

وی افزود: در حال تعامل با صدا و سیما هستیم و روی عدد قابل ملاحظه‌ای به نتیجه رسیدیم که فعلا ان را نمی‌گوییم. اگر با اسپانسر هم توافق کنیم وضعیتمان بهتر می‌شود. دو پول ما وصول نشده بود. 30 میلیارد برای دو سال قبل که در دادگاه رای گرفتیم وصول شود. 32 میلیارد هم برای پارسال است. انشاءلله سال آینده دیگر به دادگاه نرویم. احساس می‌کنم امسال لیگ خوبی خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: پارسال باشگاه‌ها به جوانگرایی کمک کردند و حاضر شدند 345 بازیکن بیرون بروند و امیدوارم روند جوانگرایی ادامه پیدا کند. یک زمان طارمی و عالیشاه را نمی‌شناختند اما با خیزش جوانگرایی شناخته شدند.

ارسال نظر: