عیادت رئیس حوزه هنری از حبیب الله کاسه‌ساز+تصاویر

کدخبر: 2103094

محسن مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی از حبیب الله کاسه ساز در بیمارستان بقیة الله الاعظم (عج) عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، محسن مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی به همراه جمعی از مدیران این نهاد کورش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، حبیب احمدزاده نویسنده، محقق و مستندساز و یزدان عشیری مدیر روابط عمومی و امور محافل سازمان سینمایی حوزه هنری با حضور در بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) از«حبیب الله کاسه ساز» عیادت کردند و در جریان روند درمان وی قرار گرفتند.

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، با اعلام این خبر اضافه کرد: رئیس حوزه هنری در دیدار ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی عاجل برای این تهیه کننده سینمای انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: امیدواریم بزودی سلامتی کامل برای این عزیز حاصل شود و شاهد حضور مجدد این تهیه کننده پرکار و زحمتکش به صحنه فعالیت سینمایی و فرهنگی باشیم.

بر پایه این خبر، حبیب الله کاسه ساز از تهیه‌کنندگان باسابقه سینمای ایران است که از بهمن ماه سال گذشته از بیماری سرطان رنج می‌برد و در این مدت در حال درمان این بیماری است.

یادآوری می شود:‌ حبیب‌الله کاسه‌ساز متولد ۱۳۴۱ در تهران است، وی فارغ‌التحصیل رشته ‎ فیلمنامه‌نویسی از دانشکده ‎‎ سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. کاسه‌ساز بازی در فیلم‌هایی چون «پرواز در نهایت»(۱۳۶۹)، «هور در آتش»(۱۳۷۰)، «آخرین مرحله»(۱۳۷۴) و کارگردانی فیلم«کارناوال مرگ»(۱۳۸۷) را در کارنامه‌ ‎ هنری‌اش دارد. این هنرمند، تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی نظیر: «پرنده ‎ باز کوچک»(۱۳۸۰)، «او»(۱۳۸۲)، «پروانه‌ای در مه»(۱۳۸۴)، «اخراجی‌ها ۱ و ۲»(۸۷ - ۱۳۸۵)، «نظام از راست»(۱۳۸۷)، «مأموریت تهران»(۱۳۸۹) و … همچنین، مجموعه‌ ‎ های«درچشم باد»(۸۷ - ۱۳۸۲) و «فوق سری»(1393) و … را به عهده داشته است. وی به عنوان مجری طرح، مدیر تولید، مدیر تدارکات و سرمایه‌گذار نیز سابقه ‎ فعالیت دارد. از جمله سوابق اجرایی کاسه‌ساز، می‌توان به مدیریت تولید و پشتیبانی امور سینمایی وزارت ارشاد، مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، عضویت در هیأت‌مدیره ‎ انجمن سینمای جوان ایران، عضویت در شورای عالی جوانان و عضویت در هیأت‌ مدیره ‎ شهرک سینمایی دفاع مقدس، دبیری جشنواره فیلم پلیس و ... اشاره کرد.

ارسال نظر: