"در جستجوی آرامش" آخر هفته روی آنتن می‌رود

کدخبر: 2103140

سریال تلویزیونی "در جستجوی آرامش" به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی علی آشتیانی‌پور پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ تیرماه ساعت ۱۹از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجموعه تلویزیونی «در جستجوی آرامش» با محوریت بنیان خانواده برای شبکه پنج سیما تهیه و تولید شده است. این مجموعه تلویزیونی یک اثر خانوادگی 40 قسمتی است که ضمن روایت قصه اصلی، روابط عاطفی و انسانی بین خانواده و دوستان را به نمایش می گذارد و خلاصه داستان آن درباره شخصیتی به نام دکتر بهروز امینی است که از دانشمندان و پژوهشگران حوزه داروسازی در ایران است.

وی که خانواده‌ای مثال‌زدنی دارد و هم در حرفه‌اش موفق بوده و بعد از 20 سال تلاش مداوم توانسته در راستای تولیدات ملی و دانش‌بنیان، دارویی برای درمان سرطان تولید کند که مشابه خارجی ندارد. بعد از تولید دارو، جامعه پزشکی برای بهروز امینی جشنی برپا می‌کند و نام او و شرکتش در سراسر جوامع پزشکی جهان می‌پیچد اما یک اتفاق همه معادلات دکتر امینی را به هم می‌ریزد و آبرویش را در معرض خطر قرار می‌دهد!....

در این مجموعه تلویزیونی جمعی از بازیگران پیشکسوت مهدی هاشمی، فرشته سرابندی، داریوش فرهنگ، پژمان بازغی، محمد متوسلانی، حدیث میرامینی، کمند امیرسلیمانی، زهرا سعیدی و.... بازیگران این مجموعه هستند. سریال" درجستجوی آرامش" کاری از گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیماست که پنج شنبه ها وجمعه ها هر هفته ساعت 19 پخش و تکرار آن ساعت 23 است. و بازپخش این سریال روزهای یکشنبه ها وسه شنبه هاساعت 19 و 23 خواهد بود.

ارسال نظر: