نقوی‌حسینی خبر داد:

تشکیل کمیته ویژه پیگیری وضعیت ۴ دیپلمات‌‌‌ ربوده شده ایرانی

کدخبر: 2103178

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از برگزاری جلسات ویژه مجلس و وزارت امورخارجه برای پیگیری وضعیت دیپلمات‌‌‌های ربوده شده خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم ، با اشاره به تشکیل کمیته ویژه‌ای در این کمیسیون برای پیگیری وضعیت 4 دیپلمات ربوده شده، از جمله احمد متوسلیان، گفت: کمیته‌ای به ریاست آقای فلاحت‌پیشه برای پیگیری وضعیت 4 دیپلمات‌‌ ربوده شده کشورمان تشکیل شده است.

وی در تشریح اقدامات و فعالیت‌های کمیته ویژه کمیسیون امنیت‌ملی برای پیگیری دیپلمات‌های ربوده شده، اظهار داشت: قرار است در این کمیته نشست‌های ویژه‌‌ای با مسئولان دستگاه‌های امنیتی و وزرات امورخارجه برای پیگیری وضعیت این دیپلمات‌های ربوده شده، برگزار شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس اضافه کرد: بازدید از منطقه ربوده شده دیپلمات‌‌های ایرانی هم در طی بررسی‌های کارشناسی در دستور کار اعضای کمیته ویژه پیگیری 4 دیپلمات ربوده شده قرار دارد.

نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: کمیته ویژه پیگیری وضعیت دیپلمات‌‌های ربوده شده، گزارش نهایی را به هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی تقدیم می‌کند.

ارسال نظر: