وزیر ورزش و جوانان:

تلاش می‌کنیم رابطه برد-برد حق پخش تلویزیونی را محقق کنیم/ از توانمندی مدیریتی بانوان در ورزش هم استفاده خواهیم کرد

کدخبر: 2103186

سلطانی‌‌‌فر حق پخش تلویزیونی را نیز مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با رئیس رسانه ملی جلساتی را برگزار کرده ایم هدفمان این است که در یک رابطه برد – برد حق پخش تلویزیونی را محقق کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، با اشاره به حدود 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی خاطرنشان کرد: اتمام این پروژه ها به 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که وزارت ورزش و جوانان هدفش تکمیل پروژه هایی با اولویت پیشرفت بالاست. برای حل این مشکل هم درصدد هستیم برنامه ریزی کنیم و از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده ببریم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح استادیوم های بزرگ ورزشی در نقاط مختلف کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران خوشبختانه درایجاد توازن منطقه ای و توزیع عادلانه امکانات و زیر ساخت های ورزشی کارنامه درخشانی دارد چرا که روزگاری فقط ورزشگاه آزادی امکان برگزاری میزبانی مسابقات مهم بین المللی داشت اما اکنون در اصفهان، شیراز، اهواز، تبریز و مشهد ورزشگاه های بزرگی داریم و 20 مرکز استان هم دارای استادیوم پانزده هزار نفری هستند که این نشان دهنده کارنامه درخشان جمهوری اسلامی در زمینه سخت افزاری ورزشی است و در طی این سال ها دستاورد های بزرگ ورزشی به ارمغان آمده است.

سلطانی فر به موفقیت های فوتبال اشاره و تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ایران صعود مقتدرانه و تاریخی به جام جهانی داشت و در این بین با توجه به صعود تیم های رده های سنی فوتبال به جام جهانی همچنین عناوین سومی جهان در فوتسال و فوتبال ساحلی یک رکورد تاریخی بدست آمد که برای این موفقیت ها حمایت ها و پشتیبانی های خوبی هم صورت گرفت.

وزیر ورزش و جوانان به فعال شدن بخش اقتصاد ورزشی نیز به عنوان یکی از راهبردهای وزارت ورزش و جوانان نام برد و تاکید کرد که با فعال شدن اقتصاد ورزش برخی مشکلات را می توان حل کرد.

سلطانی فر با اشاره به رویداد های مهم ورزشی از جمله بازی های آسیایی جاکارتا و بازی های المپیک 2020 تاکید کرد: در ادوار گذشته المپیک، ورزش ایران در 4 رشته فقط مدال آور بوده اما با برنامه ریزیها و ایجاد انگیزه درصدد فراهم کردن شرایطی هستیم که با توجه به المپیکی شدن کاراته و صخره نوردی در این دو رشته نیز مدال آور شویم و در رشته های تیراندازی و قایقرانی هم به مدال المپیکی دست پیدا کنیم.

سلطانی فر ظرفیت مدیریتی بانوان در ورزش را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: قطعا از این پس به نسبت قبل از توانمندی مدیریتی بانوان در ورزش هم استفاده خواهیم کرد چرا که اعتقاد داریم در این بخش هم آنها می توانند موفقیت های خوبی داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان حق پخش تلویزیونی را نیز مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با رییس رسانه ملی جلساتی را برگزار کرده ایم هدفمان این است که در یک رابطه برد - برد حق پخش تلویزیونی را محقق کنیم.

*** خبرنگار: مهدی محسن‌پور

ارسال نظر: