به مناسبت چهلمین روز از حادثه تروریستی در تهران؛

پخش تله تئاتر "بلندی های زیرپا" از شبکه چهار سیما

کدخبر: 2103196

آخرین کار زنده یاد حسن جوهرچی و کاظم افرندیا هفته آینده به روی آنتن شبکه چهارسیما می‌رود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شبکه چهار سیما در آستانه فرارسیدن چهلمین روز از حملات تروریستی داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) در ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ تله تئاتر «بلندی های زیرپا» را با مضمون مدافعان حرم روانه َآنتن پخش می کند .

تله‌تئاتر هفت قسمتی «بلندی‌های زیر پا» به نویسندگی و کارگردانی محسن معینی و تهیه‌کنندگی نگین میرحسنی‌واحد از شنبه 24 تیر ساعت 14 پخش آن آغاز می شود. این مجموعه ساختار زیباشناسانه جدیدی دارد و در ساخت آن از ال‌ای‌دی (LED) و شیوه کروماکی استفاده شده است .

در خلاصه داستان «بلندی‌های زیر پا»، ،که به موضوعات اجتماعی روز جامعه می‌پردازد، آمده است: یک گروه پژوهش‌گر در مواجهه با شکل‌گیری گروه‌های افراطی منطقه تصمیم به پژوهش در مورد علل شکل‌گیری افراط‌گرایی و نحوه روبه‌روشدن با آن می‌گیرد. این گروه به فراخور پژوهش خود، درگیر ماجراهای مختلفی می‌شود .

در تله‌تئاتر «بلندی‌های زیر پا»، فرخ نعمتی، مجید مشیری، زنده‌یاد حسن جوهرچی، زنده‌یاد کاظم افرندنیا، محمود مقامی، شهرام عبدلی، مهدی امینی‌خواه، فریبا طالبی، علیرضا علیا، افسانه ناصری، محمد همایون‌پور، محمد تنهایی، آزاده اکبری، عباس مرادی، پروین ملکی، سولماز نادری، محمد بزرگمهر، اشکان هورسان، عطیه ناصرجوی، لیلا مصلایی، میترا شیری،آمین صحرایی نازنین خلیلی و النا آهی به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین هلنا آزادی، امیرمحمد هادی، فرید احمدی، باران معصومی، پدرام زنجانی، نفس زارع، ریحانه قاسمی، فریماه احمدی و ثمین ساربانی بازیگران کودک در این کار هستند .

گفتنی است محسن معینی کارگردان جوان و شناخته‌شده تئاتر، تا کنون نمایش‌هایی مانند «عقل دهم»،«بازیگر و زنش»،«آدم خوابش میگیره»،«توراندخت»،«بر فرس تندرو»،«هزار آینه»،«آواز پر جِبْرِیل»،«رمی جمرات»،«شیر در زنجیر» و تله‌تئاتر «اطروش» را نوشته و کارگردانی کرده است .

تله‌تئاتر هفت‌قسمتی «بلندی‌های زیر پا» از هفته آینده شنبه به مدت هفت روز از 24 تا 30 تیرماه ، ساعت 14 از شبکه چهار سیما پخش می شود .

ارسال نظر: