تغییر در پخش سریال شبانگاهی شبکه یک

کدخبر: 2103204

روزهای پخش مجموعه تلویزیونی شبانگاهی شبکه یک سیما افزایش یافت.

به گزارش «نسیم اآنلاین»، با توجه به تغییر جدول پخش شبکه یک، سریال تلویزیونی پرستاران که پیشتر، از جمعه تا چهارشنبه ( شش شب در هفته) پخش می شد از این به بعد هر شب به روی آنتن خواهد رفت.

بر همین اساس قسمت اول فصل دوم سریال پرستاران به تهیه کنندگی داود هاشمی، نویسندگی علیرضا افخمی و کارگردانی شهرام شاه حسینی از فردا چهارشنبه 21 تیر ساعت 22:20 پخش می شود.

امشب هم پنچمین قسمت از خلاصه قسمت های پخش شده فصل اول به روی آنتن خواهد رفت.

فاطمه گودرزی، عاطفه رضوی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، فریبا نادری، امین زندگانی، مهدی صبایی، سیاوش خیرابی، صفا آقاجانی، مریم یوسف، رضا توکلی، محمد عمرانی، اشکان اشتیاق، نسرین نکیسا، ایمان باقری، شهنام شهابی، شهرام قائدی، شهرام عبدلی و محمد فیلی از دیگر بازیگران سریال پرستاران هستند.

این مجموعه تلویزیونی، زندگی چند پرستار را روایت می کند که در یک اورژانس فعالیت می‌کنند والبته فقط به زندگی حرفه‌ای آنها نمی‌پردازد بلکه داستان‌هایی از زندگی شخصی این پرستاران و تعاملات آنها با کادر درمانی را نیز به تصویر می کشد .

مجموعه تلویزیونی پرستاران محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در 52 قسمت تولید شده است که قسمت 27 (آغاز فصل دوم) از فردا شب نمایش داده می شود .

ارسال نظر: