ولایتی شکست داعش و آزادسازی موصل را تبریک گفت

کدخبر: 2103205

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامی خود ، پیروزی ملت و دولت عراق با همراهی هم پیمانان و دوستان واقعی را در آزادسازی موصل و نابودسازی داعش را تبریک گفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامی خود ، پیروزی ملت و دولت عراق با همراهی هم پیمانان و دوستان واقعی را در آزادسازی موصل و نابودسازی داعش را تبریک گفت.

وی با اشاره به این پیروزی بزرگ و نقش تعیین کننده آن در منطقه گفت : امروز شاهد برپایی جشن پیروزی و موفقیت دولت و ملت عراق با همراهی دوستان و هم پیمانان واقعی در شکست داعش و آزادسازی موصل هستیم که نماد ایستادگی ، مقاومت ،فداکاری و اقتدار ملت منطقه در برابر هرگونه توطئه ، دشمنی ، افراط، تکفیر و تروریسم و بی تردید ثمره شیرین مقاومت است.

ولایتی در بخش دیگری از این نوشتار افزود: بیش از 5 سال دشمنان خارجی با حمایت برخی کشورهای مرتجع منطقه با تاسیس گروه های تروریستی و انحرافی نقشه تضعیف و تجزیه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان را آغاز کردند اما همچون گذشته و باز شاهد پیروزی بزرگ دیگری هستیم که ائتلاف‌های پوششی و بی‌محتوا به رهبری آمریکا و برخی کشورها در این پیروز‌ ها هیچ نقشی نداشتند و بی‌تردید خود را در برابر مقاومت و ایستادگی ناتوان ‌ر از همیشه خواهند یافت.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: پیروزی‌های به دست آمده در جنگ حق علیه باطل، شیطان و تکفیر نتیجه رشادت‌های ملت‌ها و دولت‌های منطقه، شهدا و ایثارگران و مدافعان حرم بوده و هست و اینجانب این پیروزی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مرجعیت دینی عراق، دولت و ملت این کشور و همه ملت‌های منطقه تبریک می‌گویم و اطمینان دارم این پیروزی، مقاومت و ایستادگی تا پیروزی ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: سیاست اصولی و بنیادین جمهوری اسلامی ایران عدم مداخله دولت‌های خارجی منطقه، مقابله با هرگونه تروریسم و جریانات افراطی و تکفیری، حفظ تمامیت ارضی و دولت‌های قانونی و ضرورت عزم و اراده جهانی برای مقابله جدی با این گونه توطئه‌ها بوده و هست و بی‌تردید محور مقاومت این مسیر را تا پیروزی نهایی با قدرت ادامه خواهد داد.

ارسال نظر: