عراقچی:

نشست کمیسیون مشترک برجام ۳۰ تیر در وین برگزار می‌شود

کدخبر: 2103216

معاون وزیر خارجه در حاشیه دیدار با سرگئی ریابکوف، همتای روسی خود از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در ۳۰ تیر در شهر وین خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید عباس عراقچی،‌ معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه کشورمان، در حاشیه دیدار با سرگئی ریابکوف، همتای روسی خود از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در 30 تیر در شهر وین خبر داد.

عراقچی در ادامه گفت که ریابکوف برای مشورت‌های سیاسی به تهران آمده است و مشورت‌های سیاسی ایران و روسیه در موضوعات متنوع به ویژه برجام جریان دارد.

معاون وزیر امور خارجه به دیدارهای خود با ریابکوف در تهران و مسکو اشاره کرد و گفت که در جلسه امروز، موضوعات مورد نظر برای نشست آتی کمیسیون مشترک ایران و 1+5 بررسی خواهد شد.

عراقچی درباره برنامه دیدارهای ظریف در نیویورک و اینکه آیا با مقامات آمریکا دیدار خواهد داشت، گفت: مذاکرات با کشورهای دیگر انجام می‌شود، با کشورهای 1+5 هم دیدارهای دوجانبه خواهیم داشت. با طرف امریکایی اگر هم دیداری انجام شود براساس ضرورت و در چارچوب اجرای برجام است و ارتباط دیگری بیش از این نداریم.

معاون وزیر امور خارجه افزود: اگر لازم باشد در سطح کارشناسی یا در همین سطح براساس ضرورت ممکن است دیدارهای دوجانبه برای اجرای برجام داشته باشیم.

ارسال نظر: