امروز؛ آخرین فرصت برای شرکت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

کدخبر: 2103240

سامانه الکترونیکی هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی تنها تا پایان روز ۲۰ تیرماه برای ثبت درخواست متقاضیان شرکت در مسابقه فعال است و این زمان تمدید نخواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، برای شرکت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تنها تا ساعت 24 امروز 20 تیرماه فرصت باقی است. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور یا به پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس iranpl.ir مراجعه کنند. سامانه الکترونیکی هفتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی تا پایان روز 20 تیرماه برای ثبت درخواست متقاضیان شرکت در مسابقه فعال است و این زمان تمدید نخواهد شد.

هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با هدف گسترش فرهنگ رضوی و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمه معصوم (علیهم‌السلام) و به مناسبت ایام بابرکت دهه کرامت برگزار می‌شود.

طی این دوره از جشنواره شش عنوان کتاب در سه بخش‌ کودک، نوجوان و بزرگ‌سال و در موضوع‌های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع) به مخاطبان عرضه شده است.

در بخش کودک، کتاب «10 قصه از امام رضا (ع) برای بچه‌ها» نوشته مژگان شیخی، انتشارات قدیانی و در بخش نوجوان کتاب «ماه غریب من» نوشته مجید ملامحمدی، انتشارات به نشر معرفی شده است. کتاب‌های «بانوی ملکوت»، نوشته علی کرمی‌جهرمی از انتشارات بوستان کتاب، «چلچراغ» نوشته جلیل عرفان‌منش از انتشارات دفتر پژوهش‌های آستان قدس رضوی، «زندگی به سبک خورشید» نوشته مهدی غلامعلی از انتشارت جمال و همچنین کتاب «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» نوشته محمدرضا شرفی از انتشارت موسسه خدمات مشاوره‌ای و پژوهش‌های اجتماعی، منابع معرفی‌شده ویژه بزرگسالان است.

ارسال نظر: