سردار جزایری:

شکست داعش در موصل؛ شکست آمریکا در منطقه است/سربازان اجاره‌ای آمریکا از سوریه و یمن هم رانده می‌شوند

کدخبر: 2103245

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: اتفاقی که در بیرون راندن سربازان اجاره‌ای آمریکا و ارتجاع منطقه از عراق رخ داد، در سوریه و یمن و سایر کشورهای مورد هجوم نیز تکرار خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به آزادسازی شهر موصل از لوث وجود گروه تروریستی داعش تأکید کرد: مردم منطقه در برابر هرگونه تجاوزگری مقابله کرده و دشمن را در هر اندازه‌ای که باشد، سرکوب خواهند کرد.

وی افزود: اتفاقی که در بیرون راندن سربازان اجاره‌ای آمریکا و ارتجاع منطقه از عراق رخ داد، در سوریه و یمن و سایر کشورهای مورد هجوم نیز تکرار خواهد شد.

جزایری تصریح کرد: تروریسم خشن منطقه چیزی جدای از جنگ نیابتی آمریکا نیست و لذا شکست تروریست‌ها از بخش‌های عمده عراق و به خصوص موصل، شکست آمریکا در منطقه به حساب می‌آید و این یعنی پیروزی مقاومت.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: آزادی موصل به عنوان مقر اصلی تجزیه و دگرگونی‌های کشورهای مستقل منطقه، ناقوس مرگ را برای طرح‌ها و نقشه‌های تجزیه‌طلبانه آمریکا و حامیان منطقه‌ای آنها با صدای بلند به گوش جهانیان رساند.

چزایری در پایان با تبریک پیروزی ارتش و نیروهای مردمی عراق بر داعش و سایر گروه‌های تروریستی در موصل، این موفقیت را سرآغاز پیروزی‌های بزرگ‌تر و حرکت در جهت حفظ و تمامیت این کشور بزرگ دانست.

ارسال نظر: