باوجود برنامه‌ریزی اسپانسر؛

بازی استقلال و پرسپولیس لغو شد/ آلمان مسئولیت دربی را قبول نکرد

کدخبر: 2103259

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که قرار بود روز ۲۵ تیرماه در یکی از ورزشگاه های آلمان برگزار شود، به خاطر مشکلاتی لغو شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »،، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال بر اساس برنامه اسپانسر مشترک خود به دنبال برگزاری یک بازی تدارکاتی در کشور آلمان بودند و قصد داشتند دربی ۸۵ را در این کشور برگزار کنند.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود این بازی در یکی از ورزشگاه های کشور آلمان برگزار شود و حتی برنامه دیگری برای بازی در کشور هلند هم پیش بینی شده بود اما مشکلات مربوط به برگزاری این بازی باعث شد تا دیدار استقلال و پرسپولیس در این کشورها لغو شود.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تایید این خبر گفت: تمام هماهنگی ها از داخل ایران برای برگزاری این مسابقه انجام شده بود اما به علت مسائلی که مربوط به کشور آلمان بود، این دیدار لغو شده است.

این دیدار در حالی لغو شده است که شایعه برگزاری آن در ایران هم مطرح شده است. استقلال در حال حاضر در ارمنستان به سر می برد و پرسپولیس در اوکراین. در صورتی که شرایط برگزاری دربی در تهران فراهم شود، اسپانسر این دو باشگاه دربی ۸۵ را پیش از شروع فصل در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر: