حجت‌الاسلام فقیهی خبر داد:

قرعه‌کشی هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان شنبه انجام می‌شود/ ثبت‌نام ۷۸ هزار نفر از دانشگاهیان تا روز گذشته

کدخبر: 2103270

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: شنبه هفته آینده قرعه‌کشی این دوره از اعزام‌ها انجام می‌شود و از طریق پیامک نیز به دانشجویانی که اسامی آنها در قرعه‌کشی بیرون آورده شده، اطلاع خواهیم داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "فرهنگ نیوز" نوشت: حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی درباره ثبت نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام این دوره از سفرهای عتبات دانشگاهیان از 10 تیر ماه آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد خواهد داشت.

وی ادامه داد: تا صبح روز گذشته 78 هزار نفر در این دوره ثبت نام کرده اند که بیشتر ثبت نام کنندگان مربوط به دانشجویان متاهل هستند و بعد از آن پسران مجرد با 13 هزار نفر و بعد هم دختران با 12 هزار نفر بیشترین آمار ثبت کنندگان هستند؛ همچنین حدود 4 هزار نفر از اساتید دانشگاه ها نیز در این دوره ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار داشت: برنامه ریزی ما این است که در هفدهمین دوره سفرهای عتبات دانشگاهی 14 هزار نفر از دانشجویان را به این سفر اعزام کنیم که در اعزام ها نیز بیشترین اعزام های ما مربوط به دانشجویان متاهل خواهد بود؛ به گونه ای که 51 درصد اعزام های سال گذشته ما مربوط به دانشجویان متاهل بوده است.

حجت الاسلام فقیهی تصریح کرد: 70 درصد اعزام های ما به عتبات به صورت هوایی خواهد بود و 30 درصد مابقی نیز به صورت زمینی انجام می شود و دانشجویانی که به صورت هوایی اعزام می شوند تسهیلات یک و نیم میلیون تومانی و دانشجویانی که به صورت زمینی اعزام می شوند وام یک میلیون تومانی با سود 4 درصد دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه اعزام ها از 15 مرداد ماه آغاز خواهد شد، خاطر نشان کرد: شنبه هفته آینده قرعه کشی این دوره از اعزام ها انجام می شود و از طریق پیامک نیز به دانشجویانی که اسامی آنها در قرعه کشی بیرون آورده شده، اطلاع خواهیم داد.

ارسال نظر: