سردار غیب‌پرور:

بسیج بُعد نظامی خود را تقویت خواهد کرد

کدخبر: 2103281

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عرصه نظامی از جمله عرصه هایی است که بسیج در کنار فعالیت های فرهنگی و اجتماعی آن را تقویت خواهد کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از طلوع آفتاب امروز در اردوگاه مالک اشتر و در جمع قریب به 200 نفر از فرماندهان گردان های بیت المقدس حضور یافته و از روند آموزشی آنان بازدید نمود.

وی در سخنانی با اشاره به اهمیت تقویت بُعد نظامی در بسیج افزود: هدف ما از برگزاری دوره های آموزشی برای فرماندهان گردان های بیت المقدس ایجاد آمادگی هر چه بیشتر در سطح گردان های رزمی بسیج در راستای تقویت بنیه دفاعی کشور است.

سردارغیب پرور با تاکید بر اینکه قدرت دفاعی در همه ادوار اهمیت بالایی دارد، گفت: تلاش ما بر این است که فرماندهان گردان ها، گروهان ها و دسته های بیت المقدس در عین کسب بصیرت اسلامی و انقلابی از چابکی و جسارت لازم برای ورود در عرصه های دفاعی برخوردار گردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش تا آخرین رده در بسیج گفت: در سال 96 یکی از اولویت های بسیج برگزاری دوره های آموزشی لازم برای اعضای گردان های بیت المقدس است که سازمان بسیج و سپاه های استانی تدابیر لازم را برای این امر اتخاذ نموده اند.

سردار غیب پرور با بیان اهمیت کار گروهی گفت: ما در کار گروهی نیاز به تمرین بیشتر داریم و این دوره فرصت خوبی است تا فرماندهان گردان ها کار گروهی را در عرصه های مختلف تمرین نمایند.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت سازماندهی صحیح افراد در گردان های رزمی افزود: همه باید تلاش کنیم که از ظرفیت بسیج در عرصه های مختلف از جمله عرصه نظامی استفاده کنیم و قدرت دفاعی کشور را تقویت نماییم و گردان های بیت المقدس در این زمینه نقش مهمی را ایفا خواهند نمود.

ارسال نظر: