سلطانی‌فر در حاشیه نشست هیات دولت:

اعضای هیات مدیره پرسپولیس را به زودی معرفی می‌کنیم/ طاهری مدیرعامل پرسپولیس می‌ماند

کدخبر: 2103299

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اعضای هیأت مدیره پرسپولیس را به زودی معرفی می‌کنیم، گفت: طاهری مدیرعامل پرسپولیس می‌ماند.

به گزاش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعضای هیأت مدیره پرسپولیس را به زودی معرفی می کنیم، گفت: طاهری مدیرعامل پرسپولیس می‌ماند.

وی تصریح‌کرد:‌ دوشغله بودن و بازنشسته شدن هیأت مدیره استقلال مشکلی ندارد و با دستگاه‌های نظارتی هماهنگ کرده‌ایم.

سلطانی‌فر درباره پاداش تیم ملی و مشکل در دریافت پول‌ها، اظهار داشت: الان مشکلی برای دریافت پول نداریم.

وی درباره تفکیک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش، یادآور شد: امیدوارم مجلس تصویب کند، یک‌ سری کمیسیون‌ها تصویب کردند و یک‌ سری هم تصویب می‌کنند و بعد به صحن می‌رود.

سلطانی‌فر همچنین درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: این دو باشگاه فعلا دولتی هستند و یک سال و نیم هست که از خصوصی‌سازی در آمده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی مبنی بر پرداخت‌های میلیاردی به برخی بازیکنان فوتبال نیز افزود اظهار داشت: اینها مسائل مربوط به فدراسیون است و باید از آنها بپرسیم و فدراسیون‌ها مستقل هستند.

سلطانی‌فر درباره استعفای طاهری هم خاطرنشان کرد: وی دو سه بار استعفا داد که صحبت کردیم و قرار شد به کارش ادامه دهد. در صورت انتخاب هیئت مدیره جدید هم ان‌شاءالله به کارش ادامه خواهد داد.

ارسال نظر: