وزیر دفاع در جمع خبرنگاران:

وزیر دفاع آمریکا به طبیب مراجعه کند/ ملت ما تهدید و تحقیر را از هیچ قدرتی تحمل نمی‌کنند

کدخبر: 2103301

وزیر دفاع کشورمان در واکنش به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا علیه ایران گفت: ملت ایران تحقیر، توهین و تهدید را از هیچ قدرتی تحمل نمی‌کنند و هرگاه آمریکا و همپیمانانش علیه ایران اقدام کردند آنان را پشیمان کرده‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سردار حسین دهقان وزیر دفاع ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ملت ما ثابت کرده‌اند که آمریکایی‌ها هر موقع خواسته‌اند به هر کیفیتی علیه ما و چه کسانی که نیابتی از سوی آنها خواستند کاری کنند آنها را از کرده خود پشیمان کرده و نه تحقیر و نه توهین و نه تهدید را از هیچ قدرتی تحمل نمی کنند.

وی تصریح‌ کرد: وزیر دفاع آمریکا هم به طبیب مراجعه کند فکر کنم تب دار بوده و داشته هذیان می‌گفته است.

وزیر دفاع کشورمان افزود: داعش یک ایدئولوژی شده که هیچ پشتوانه عقلی نداشته و جایی پذبرش نخواهد شد؛ آنها نقاط مرکزی را از دست داده‌اند و یقینا اگر اراده باشد که مقابله‌ای جدی با بقایای داعش باشد این کار صورت خواهد گرفت.

دهقان یادآور شد: همچنین تمام اقلام نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع ساخته می‌شود و البته پشتوانه‌ای اگر نباشد هیچ کاری صورت نخواهد گرفت.

سردار دهقان خاطر نشان کرد: تولید تمام تجهیزات و اقلام نیروهای مسلح و یاخرید آن توسط وزارت دفاع انجام می‌شود. البته این امر برمبنای نیاز نیروهای مسلح است و این روند همواره بوده و خواهد بود.

وی درباره افزایش تولیدات دفاعی در دولت یازدهم گفت: برمبنای حرف رهبر انقلاب آنچه مقامات رسمی کشور می‌گویند باید به همان اتکا کرد. اگر پشتوانه‌ای نباشد که رئیس جمهور حرفی را نمی‌زند.

ارسال نظر: