حسین شریعتمداری:

صنایع موشکی مدیون فرماندهان است و ارتباطی به دولت‌ها ندارد/ روحانی حتی با نمایش شهرهای موشکی نیز مخالفت کرده بود

کدخبر: 2103304

مدیرمسئول کیهان گفت: صنایع موشکی مدیون فداکاری ها و مرارت‌های شبانه‌روزی سرداران بزرگی نظیر شهید طهرانی و سایر فرماندهان سخت‌کوش و ایثارگر سپاه و ارتش است و ارتباط مستقیمی به هیچیک از دولت‌ها ندارد ولی مردم از یاد نبرده‌اند که آقای روحانی حتی با نمایش شهرهای موشکی زیرزمینی سپاه نیز مخالفت کرده بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفتگو با فارس درباره اظهارات اخیر روحانی درخصوص موشک‌ها گفت: آقای رئیس جمهور گفته است وقتی می‌گوییم کمک به ملت عراق، برخی فکر می کنند، فقط کسانی که با جانشان فداکاری می کنند، کمک کرده اند. البته باید قدردان این فداکاری ها باشیم، اما توجه داشته باشید که حقوق و سلاح همین افراد را چه کسی تامین می کند؟

مدیر مسئول روزنامه کیهان این اظهارنظر روحانی را شبیه آن دانست که تحویلدار فلان بانک به کارمندان منت بگذارد و بگوید حقوق شما را من تامین می‌کنم درحالی که تحویلدار بانک فقط مامور پرداخت است و هیچ نقشی در تامین حقوق کارکنان ندارد.

*دولت حقوق کارکنان را از جیب یا اموال شخصی خود پرداخت نمی‌کند

وی افزود: حقوق همه کسانی که در کشور مشغول به خدمت هستند از منابع درآمد نظام نظیر نفت، مالیات و … تامین می‌شود و دولت با تصویب مجلس و رعایت قوانین بالادستی , ماموریت پرداخت آن به کارکنان را بر عهده دارد . یعنی دولت محترم , حقوق کارکنان را از جیب و یا اموال شخصی خود پرداخت نمی کند که منتی بر آنها داشته باشد؛ دولت در این میان فقط امانت دار است و پرداخت حقوق کارمندان بخش های مختلف کشور از جمله نظامیان ادای امانت است که وظیفه تعریف شده دولت است.

شریعتمداری تصریح کرد: آنچه از دولت انتظار می‌رود حفظ امانت و رعایت عدالت است که متاسفانه دولت محترم با پرداخت حقوق های کلان و نجومی به برخی از مدیران دولتی در حفظ این امانت کوتاهی کرده و حق مسلم ملت را به ناحق از آنان گرفته و به یک مشت نورچشمی داده است , بنابراین دولت نه فقط از کارکنان نظام طلبکار نیست بلکه به خاطر حق کشی در پرداخت حقوق های نجومی به آنها بدهکار نیز هست چه رسد به اینکه بخواهد بر سر مردم منت هم بگذارد که حقوق کارکنان و از جمله نظامیان را پرداخت کرده است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: آقای رئیس جمهور درباره موشک‌های شلیک شده به محل استقرار داعش نیز گفته است آنهایی که این موشک را پرتاپ کردند، تلاش و فداکاری نمودند اما چه کسی این موشک را طراحی و ساخته است؟ سازنده موشک دولت است، وزارت دفاع این موشک را ساخته‌، پولش را چه کسی تأمین کرده، بخش اقتصادی کشور آن را تأمین می کند، همه اینها باید مورد توجه باشد.

* آقایان دنیای کنونی را دنیای گفتمان می‌دانستند و نه موشک

وی بر همین اساس خاطرنشان کرد: در این زمینه هم آقای روحانی کم لطفی کرده‌اند چرا که صنایع موشکی مدیون فداکاری ها و مرارت های شبانه روزی سرداران بزرگی نظیر شهید طهرانی و سایر فرماندهان سخت کوش و ایثارگر سپاه و ارتش است و ارتباط مستقیمی به هیچیک از دولت‌ها ندارد ولی مردم از یاد نبرده‌اند که ایشان حتی با نمایش شهر های موشکی زیر زمینی سپاه نیز مخالفت کرده بود و این مخالفت می‌توانست به مفهوم کوتاه آمدن در مقابل رجز خوانی دشمنان علیه صنایع موشکی کشورمان تلقی شود.

شریعتمداری همچنین تاکید کرد: آقایان دنیای کنونی را دنیای گفتمان می‌دانستند و نه موشک و برخی اظهارنظرهای متفاوت دیگر که با اظهارات اخیر ایشان در جشنواره عمران و سلامت همخوانی چندانی ندارد .

ارسال نظر: