ترافیک نیمه سنگین در چالوس

کدخبر: 2103321

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی معابر و جاده های کشور اعلام کرد: برابر آخرین گزارشات دریافتی ترافیک نیمه سنگین در محور کرج-چالوس(از بیلقان تا کیلومتر 5) گزارش شده است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

همچنین محور شمشک به دیزین به علت انجام عملیات انفجار راهسازی، محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور استهبان - نی‌ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان و محور فرعی ایرانشهر - خیرآباد در جنوب استان سیستان و بلوچستان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

براساس این گزارش، آزادراه قم به تهران تا 20شهریور ماه از محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 17 و روزهای سه شنبه از ساعت 8 الی 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

همچنین محور کرج-چالوس از تاریخ اول اردیبهشت الی 20شهریور محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 17 و روزهای چهار شنبه از ساعت8 الی 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

بنا بر اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، بنا براعلام مرزکه آزادراه رشت-قزوین از تاریخ 16اردیبهشت الی 20شهریور روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 18 و روزهای چهار شنبه از ساعت 8 الی 14 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد و محور هراز در استان های مازندران و شرق تهران از ساعت 12 الی 18 روز شنبه مورخ 24 تیر ماه و از ساعت 6 الی ساعت 18 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در تاریخ های 25 , 26 , 27 تیر ماه 96 جهت انجام عملیات راهسازی مسدود خواهد شد. در زمان انسداد, تردد از سایر محورهای شمالی صورت می پذیرد.

ارسال نظر: