تمرکز دولت بر روی کسب کار الکترونیک خواهد بود/پهنای باند بین الملل بر اساس شمار کاربران افزایش می یابد

کدخبر: 2103338

محمود واعظی افزود:توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش پهنای باند اینترنت داخل با اولویت کسب و کارهای الکترونیک صورت گرفته است.

به گزارش «نود اقتصادی«وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در باره میزان افزایش پهنای باند اینترنت بین الملل گفت: پهنای باند اینترنت بین الملل براساس جمعیت کاربرانی که دارند اضافه می شوند به یک نسبتی افزایش خواهد یافت.

محمود واعظی افزود:توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش پهنای باند اینترنت داخل با اولویت کسب و کارهای الکترونیک صورت گرفته است.

عضو شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: در زمینه توسعه پهنای باند داخلی نیز تحولات بزرگی در این چها ر سال رخ داده و زیرساخت خوبی برای کسب و کارهای الکترونیک ایجاد شده است.

واعظی با بیان اینکه اکنون و در سایه تلاش های صورت گرفته دسترسی های کاربران بالا رفته است و حتی در روستاها و شهرهای مختلف این دسترسی ها بیشتر شده است گفت: بنابراین تمرکز مان در دولت دوازدهم بیشتر روی کسب کارهای الکترونیک خواهد بود.

پیشترمحمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود ضمن اشاره به افزایش بیش از پانزده برابری پهنای اینترنت داخل در چهار سال اخیر نوشت: معتقدم پهنای باند داخل را بایستی به گونه ای افزایش دهیم که مردم و کاربران به راحتی بتوانند امور خود را از طریق اینترنت انجام دهند.

ارسال نظر: