درگوشیِ کانال‌های تلگرامی غیررسمی درباره یک خبر؛

شایعه جایگزینی برادرزاده عراقچی به جای کامیاب در معاونت ارزی بانک مرکزی!

کدخبر: 2103340

شکی نیست که کامیاب در این معاونت عملکرد موفقیت آمیزی نداشته، اما معلوم نیست که چرا ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی در این سالها بر ماندن او در این مسند اصرار دارد؟!

به گزارش خبرنگار « نود اقتصادی» ، گزارش‌های تایید نشده‌ای از احتمال بازگشت سید احمد عراقچی به ساختمان لاجوردی میرداماد و نشستن بر صندلی غلامعلی کامیاب، معاون ارزی بانک مرکزی حکایت دارد.

به تازگی، این گزارش‌ها در فضای رسانه‌ای مجازی کشور دست به دست شده، هر چند که تا این لحظه، از ناحیه هیچ یک از دو مدیر نامبرده واکنش خاصی در رسانه ها منعکس نشده است.

غلامعلی کامیاب، معاون ارزی فعلی بانک مرکزی، فعالیت خود را از متصدی رسیدگی به اسناد اداره حسابداری کل و بودجه بانک مرکزی آغاز کرده و با حضور در موقعیت‌های شغلی تا سطح مدیرکل عملیات و تعهدات ارزی و مدیریت عاملی شرکت ملی انفورماتیک، اکنون، سکاندار معاونت ارزی بانک مرکزی است.

شکی نیست که کامیاب در این معاونت عملکرد موفقیت آمیزی نداشته، اما معلوم نشد که چرا ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی در این سالها بر ماندن او در این مسند اصرار داشت.

آنروی سکه هم ، کسی نیست جز برادر زاده "سید عباس عراقچی"، عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای و معاون ظریف؛ یعنی سید احمد عراقچی، همان گزینه ای که در 20 مردادماه سال قبل، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در حکمی او را به عنوان "معاون اجرایی" سازمان متبوع خود منصوب کرد.

او کمی قبلتر هم به عنوان عضو هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب شده بود.

در کارنامه کاری او می‌توان به دبیری شورای پول و اعتبار اشاره داشت که با تصمیم شورای عالی بورس، به عنوان یکی از پنج عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب شد.

ارسال نظر: