با شعار آسمان آبی و زمین پاک صورت گرفت:

برگزاری بزرگترین رالی شهروندی بازنشسته تهرانی

کدخبر: 2103438

دومین مسابقه رالی خانوادگی بازنشستگان تهرانی روز جمعه، سی ام تیرماه، با حضور بیش از ۹۰۰ رالی سوار بازنشسته با شعار آسمان آبی و زمین پاک برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در این برنامه که به گفته مصطفی نظری، دبیر انجمن رالی سازمان ورزش شهرداری تهران، بزرگترین رالی شهروندی طی سالهای اخیر در کشور محسوب می شود، بیش از نهصد بازنشسته به همراه خانواده خود در مسابقه رالی نقشه خوانی شرکت کرده و مسیر 30کیلومتری باغ پرندگان در شرقی ترین نقطه تهران تا برج میلاد در غرب پایتخت را طی کردند. دومین رالی خانوادگی بازنشستگان شهرداری تهران صبح روز جمعه، سی ام تیر ماه، با حضور بیش از ششصد نفر از بازنشستگان به همراه خانواده هایشان از پارکینگ باغ پرندگان در شرق تهران آغاز شد.

شرکت کنندگان در این مسابقه خانوادگی در خط شروع، نقشه مسیر مسابقه و کارت راه را دریافت می کردند و پس از عبور از خط شروع زمان برای هریک از آنان محاسبه می شد. در طول مسیر مسابقه، چندین ایستگاه کنترل تعبیه شده بود که شرکت کنندگان می بایست تمامی ایستگاه ها را طی کرده و امتیاز هر مسیر در کارت راه ثبت هر یک می شد. بدین ترتیب شرکت کنندگانی که کمترین امتیاز منفی را در کارت راه خود داشتند به عنوان نفرات برتر این مسابقه انتخاب شدند.

رالی بازان در انتهای مسابقه پس از عبور از خط پایان ( برج میلاد) در سایت ورزش گرد هم آمدند تا در جشن ویژه دومین رالی خانوادگی بازنشستگان شهرداری در کنار دیگر همکاران خود شرکت کنند.

دومین مسابقه رالی خانوادگی بازنشستگان، با شعار آسمان آبی و زمین پاک و با هدف حفظ قوانین راهنمایی و رانندگی صبح روز جمعه با حضور بیش از ششصد بازنشسته شهرداری تهران برگزار شد.

این مسابقه رالی خانوادگی، مسابقه سرعت نبوده است، بلکه نقشه خوانی در کنار رانندگی با دقت از شاخص های امتیاز دهی به شرکت کنندگان در این مسابقه بود.

شرکت در این مسابقه با حضور حداقل دو نفر، یک راننده و یک نقشه خوان انجام شد و شرکت کنندگان می توانستند با هر نوع ماشینی در این مسابقه حضور یابند. در پایان مسابقه، جشن بزرگ خانوادگی برگزار و از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

مهندس مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران گفت: خوشبختانه استقبال گسترده ای از سوی بازنشستگان برای شرکت در دومین مسابقه رالی صورت گرفت که نشان دهنده اعتماد بازنشستگان به برنامه های ورزشی ارائه شده از سوی سازمان بازنشستگی است.

ارسال نظر: